"Київенерго" зіграло роль в зростанні України в рейтингу Doing Business 2018

10 листопада 2017, 12:49
Світовий банк відзначив поліпшення в сфері приєднань до електромереж

Україна піднялася на 4 ступені та зайняла 76-те місце серед 190 країн світу в рейтингу Doing Business 2018 ( "Ведення бізнесу 2018: Реформування для створення робочих місць"). Рейтинг, який складає Світовий банк, оцінює держава за його найбільшим містом, аналізуючи умови роботи підприємництва – запуск бізнесу, дозволу на будівництво, приєднання до електромереж, отримання кредитів, захист від шахрайства тощо. Індикаторами змін в сфері електропостачання Україні є Київ і його найбільша енергопостачальна компанія – "Київенерго".

Згідно із заявою Мінекономрозвитку, поліпшити позиції України в рейтингу дозволив, зокрема, компонент рейтингу "Приєднання до електричної мережі" завдяки зменшенню вартості приєднання електроустановок до мереж "Київенерго".

Реклама

Аналізувалися такі аспекти як підключення товарних складів до електроенергії, безперебійність і технічні характеристики з'єднання. Також бралися до уваги обсяги споживання електроенергії в березні, кількість процедур для отримання електричного підключення, витрачений на це час і вартість послуги, грошова застава в разі неплатоспроможності, надійність постачання і прозорість тарифного індексу, ціна на електроенергію, реформи галузі.

Зазначимо, "Київенерго" другий рік поспіль працює над удосконаленням існуючої системи приєднань до електричних мереж. Останньою новацією компанії щодо спрощення підключення до електромереж міста стало відкриття Центру приєднань, що працює за схемою "єдиного вікна" з тим, щоб з моменту звернення клієнта до приєднання його об'єкта до електромереж пройшло не більше 20 робочих днів.

На етапі впровадження знаходиться онлайн-сервіс, завдяки якому приєднати об'єкт до мереж можна буде не виходячи з дому.

Реклама

"Український енергоринок відчуває трансформації. Енергетичні компанії переорієнтуються на потреби клієнта і якість обслуговування. "Київенерго" одним з перших вводить сервіси, покликані спростити комунікацію клієнта з компанією і тим самим прискорити виконання замовлень", – зазначила Аліна Бондаренко, виконавчий директор ВАТ "Київенерго".