Ford втрутився в "рекламну війну" в Росії. Фото: auto.mail.ru
На провокаційну рекламу "Лады Весты" відповів не тільки Hyundai, але і Ford, передає Auto.mail.ru.
Ми стаємо свідками нової "рекламної війни" в Росії — ситуації, коли автовиробники намагаються зробити більш креативну рекламу, одночасно пожартувавши над конкурентами.
Нагадаємо, все почалося минулого тижня, коли АвтоВАЗ запустив спеціальну фірмову програму trade-in для Lada Vesta, щоб власники "свіжих" автомобілів активніше пересідали на вазівську новинку. Вазовці назвали свою кампанію "Час не розлучитися з "Вестою"", а на провокаційному білборді була зображена дівчина азіатської зовнішності.
Однак не минуло й тижня, як АвтоВАЗу відповіли з боку Hyundai! Щоправда, відповідь зробило не представництво корейської марки, а один з офіційних дилерів, притому через кілька годин публікація була знята.
Втім, ситуація отримала продовження. У суперечку двох конкурентів втрутився третій — компанія Ford також зробила акцент на "не-Весте", а для картинки знову використовувала дівчат азіатської зовнішності у весільних сукнях... І це, схоже, тільки початок.