Гройсман пояснив, що буде з проектами ЄС щодо модернізації кордону

22 лютого 2018, 18:08
Прем'єр розповів, що проект Євросоюзу стартував 2007 року і за цей час зіткнувся з низкою труднощів

Володимир Гройсман. Фото: прес-служба Кабміну

Україна продовжить план розвитку прикордонної інфраструктури, насамперед на західному кордоні, і розширюватиме її на основі нових програм співпраці, а також на рівні двосторонніх відносин з країнами-сусідами. Про це розповів прем'єр-міністр України Володимир Гройсман, коментуючи рішення ЄС припинити програму фінансування проектів з розвитку КПП на західному кордоні України, передає прес-служба Кабміну.

Глава уряду зазначив, що програма Євросоюзу – це довгострокова ініціатива, яка, на жаль, не була виконана належним чином з цілої низки причин. Разом з тим, Гройсман підкреслив, що ці проекти вже давно зіткнулися з проблемами в реалізації.

Реклама

"Йдеться про проект 2007-2013 років. Потім була спроба продовжити його виконання силами ДФС (Держфіскальна служба. – Ред.). ДФС не впоралася повноцінно", – зазначив прем'єр-міністр.

При цьому Гройсман анонсував нову програму, яка обговорюватиметься з європейськими партнерами.

"Ми розвиватимемо, в тому числі на рівні двосторонніх відносин, КПП з сусідніми країнами. Інфраструктура перетину кордону розширюватиметься", – пообіцяв глава уряду.

Реклама

При цьому Гройсман підкреслив, що на цьому етапі небезпеки повторення такої ситуації з іншими проектами ЄС в Україні немає і не буде в подальшому.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Нагадаємо, проект з модернізації КПП на східному кордоні ЄС був запущений 2014 року. Він був спрямований на те, щоб допомогти інтегрувати економіку України і економіки її сусідів з ЄС шляхом будівництва або модернізації контрольно-пропускних пунктів на кордонах з Польщею, Угорщиною, Словаччиною та Румунією.

Реклама

Проект був спрямований на скорочення термінів перетину кордонів та вдосконалення митних процедур. ЕЄС вирішив закрити його після низки затримок, помилок і перевитрати коштів за участю місцевих чиновників і підрядників.

Станом на кінець 2017 року жоден з шести проектів контрольно-пропускних пунктів не був завершений. Державна фіскальна служба, в свою чергу, серед причин назвала зміну персоналу всередині служби, а також тривалий час, необхідний для оформлення контрактів та отримання схвалення.