Французький автогігант повернув свій бренд в Росію

27 лютого 2019, 11:21
Peugeot Citroen планує збільшити продажі в усьому регіоні

Відомий французький автоконцерн Peugeot Citroen (PSA) ухвалив рішення про повернення бренду Opel на російський ринок.

Як зазначає компанія, розвиток бренду Opel в Східній Європі планується за рахунок нових бізнес-партнерів, нових моделей і нових фінансових пропозицій.

Реклама

Раніше вже повідомлялося, що Opel знімає з виробництва відразу три моделі, так як хоче в рамках плану "Pace!" з розвитку бренду в найближчі роки розробити і випустити на ринок кілька абсолютно нових або оновлених моделей.

У PSA вказують, що глобальне розширення експортних ринків є частиною стратегічного плану "Pace!", який допоможе компанії стати стійко прибутковою.

"З урахуванням запуску бренду Opel в Україні в минулому році ми розраховуємо потроїти обсяги продажів брендів PSA в регіоні до 2021 року. Домогтися цього нам допоможе вибудовування високоприбуткового бізнесу", – зазначив виконавчий віце-президент групи PSA і операційний директор регіону Євразія Яник Безар.

Реклама

Нагадаємо, при цьому автовиробник Ford йде з Росії - ЗМІ вже з'ясували, які заводи цього автогіганта закриються.