Європа відмовляється від дизеля: Швеція ухвалила рішення про заборону в містах

26 березня 2018, 16:55
"Пом'якшені" правила наберуть чинності менш ніж через два роки, більш жорсткі – до 2022 року

У Стокгольмі нововведення торкнуться 500 тисяч водіїв. Фото: Pixabay

Слідом за рішенням суду в Німеччині шведський уряд дозволив муніципалітетам самим ухвалювати рішення про заборону для в'їзду дизельних авто в центр міста, повідомляє The Local.

З початку 2020 року міським радам і муніципалітетам буде дозволено створювати "екологічні зони", в яких дозволять перебувати дизельним авто стандартів Euro 5 і Euro 6.

Реклама

З 1 липня 2022 року в'їзд до таких зон буде дозволений тільки дизельним автомобіля Euro 6. Автомобілям, які працюють на бензині, буде дозволено в'їзд в ці зони, якщо вони відповідають стандартам Euro 5.

У Швеції близько 1,3 млн дизельних автомобілів підпадають під нові правила. Тільки в Стокгольмі дія нових правил торкнеться близько 50 тисяч власників автомобілів.

Міським радам також дозволено створювати ще більш жорстко регульовані зони, куди буде доступ тільки в електромобілів, автомобілів на паливних елементах і автомобілів, які працюють на природному газі Euro 6.

Реклама

Раніше через дізельгейт в ЄС посилили екологічні тести для автомобілів"Скандал з вихлопом – дізельгейт – показав, що ми потребуємо більш незалежних випробуванях автомобілів, більшому спостереженні за ринком і в можливості втручатися в разі зловживання... Нам також необхідно рішуче продовжувати зусилля на європейському рівні щодо заохочення пошуку рішень щодо транспорту з низьким рівнем емісії", – заявили тоді в Єврокомісії.

Нагадаємо, внаслідок ініційованих владою США у вересні 2015 року розслідувань Volkswagen змушений був визнати, що в усьому світі продано 11 мільйонів автомобілів з програмним забезпеченням, що дозволяло маніпулювати тестами на відповідність моторів екологічним стандартам. Насправді вміст шкідливих речовин у вихлопах дизельних автомобілів VW у 40 разів перевищував допустимі норми.

Скандал спровокував масовий відгук продукції концерну з ринку для усунення технічних фальсифікацій і призвів до мільярдних компенсаційних виплат з боку VW споживачам у США. Згодом "дізельгейт" торкнувся й інших провідних німецьких автоконцернів.