Електромобілі не стануть панацеєю для світового авторинку – OICA

20 жовтня 2017, 04:16
Заборона будь-якої технології є помилковим способом досягнення балансу між промисловою і кліматичною політикою, вважають автовиробники

Виробники закликали не забороняти традиційні авто. Фото: Pixabay

Електромобілі є важливою альтернативою двигунам внутрішнього згоряння, але вони – не єдине рішення в глобальному масштабі. Про це заявив на Генеральній асамблеї Міжнародної організації автовиробників (OICA) президент OICA Матіас Віссманн.

Він підкреслив, що це спільна позиція тих, хто бере участь у зустрічі національних асоціацій автовиробників.

Реклама

"Електричні транспортні засоби представляють собою важливу альтернативу двигунам внутрішнього згоряння, однак це не єдине рішення в глобальному масштабі", – заявив Віссманн.

Він підкреслив, що заборона будь-якої технології є помилковим способом досягнення балансу між промисловою і кліматичною політикою.

"Ми повинні бути відкриті для технологій. Це означає, що світова автомобільна промисловість повинна дотримуватися технологічно-нейтрального підходу", – сказав президент OICA.

Реклама

За словами президента OICA, не варто очікувати, що уряду будуть диктувати вибір технологій для досягнення екологічних цілей.

"Виробництва несуть відповідальність за вибір і пропозицію продукції, яка необхідна споживачам, в той час як уряди несуть відповідальність за нейтральну з точки зору технологій, відкриту і чесну конкуренцію", – вважає Вісманн.

Нагадаємо, ініціативи про заборону авто з двигунами внутрішнього згоряння набирають популярність по всьому світу. Так, в Китаї розглядають введення заборони на випуск і продаж бензинових і дизельних автомобілів на своїй території з 2025 року.

Реклама

Великобританія планує з 2040 року заборонити продаж всіх нових автомобілів, що працюють на бензині або дизельному паливі. Раніше мер Лондона Садок Хан запропонував виплачувати власникам старих дизельних автомобілів до 3,5 тисячі фунтів стерлінгів за те, щоб вони змінювали їх на машини з більш екологічними двигунами. При цьому паризький муніципалітет ухвалив рішення до 2030 року заборонити рух машин з двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на бензині або дизельному паливі.

Індія планує заборонити продаж нових авто на бензині і дизелі до 2030 року. Уряд має намір субсидіювати покупку електрокарів два-три роки, поки машини не стануть доступними.

Крім того, раніше німецький канцлер Ангела Меркель натякнула, що це тільки питання часу, коли Німеччина піде за Францією, Великобританією та Індією в забороні нових продажів автомобілів, оснащених бензиновими або дизельними двигунами.


OICA – асоціація автовиробників глобального масштабу, що складається з 39 національних і регіональних учасників, в їх числі також Європейська асоціація автовиробників (ACEA). Всі великі ОЕМ-виробники і бренди європейських країн, країн СНД, США, Китаю, Кореї, Японії, Індії представлені в OICA своїми національними асоціаціями.