Бренди в зоні ризику: покупці в усьому світі активно шукають нові марки

15 серпня 2019, 15:27
Споживачі в Україні найбільше уваги звертають на ціни

В Україні і Європі зростає попит на повсякденні товари. При цьому лише 8% покупців по всьому світу вважають себе відданими прихильниками улюблених брендів. Крім того, споживачі активно шукають нові бренди. Про це свідчать результати глобального дослідження, проведеного компанією Nielsen.

В цілому бажання покупців пробувати нові бренди знаходиться на підйомі – 46% споживачів в світі говорять, що вони готові купити новий бренд, який ніколи до цього не пробували.

Реклама

На розвинених ринках Північної Америки, Південно-Східної Азії і Західної Європи частка любителів новинок нижча, оскільки здивувати їх цим складніше: покупці на цих ринках вже давно звикли до добре організованих полиць у магазині, широкого асортименту і різноманітності цінових пропозицій. Протилежний тренд спостерігається на ринках, що розвиваються. Більшість споживачів (практично половина) в Південно-Східній Азії (50%), Латинській Америці (49%), Африці і країнах Перської затоки (42%) люблять новинки і переключаються між брендами.

"Українські покупці в більшій мірі схожі на своїх західноєвропейських сусідів. Частка покупців, активно пробують новинки – 27%. Проте, зараз українські покупці як ніколи насолоджуються багатим асортиментом товарів: кожен другий опитаний українець підтвердив, що йому доступний більш широкий вибір брендів в порівнянні з п'ятьма роками раніше", – коментує керівник групи відділу по роботі з клієнтами "Nielsen Україна" Тетяна Шевченко.

Читайте також:

Дослідження показало, що 39% споживачів у світі зазначають, що співвідношення ціна-якість – це ключовий фактор, що впливає на їх вибір, потім йде якість продукту (34%), ціна (32%) і зручність використання (31%). Ці дані справедливі і для України.

Реклама

"Незважаючи на те, що український ринок товарів повсякденного попиту вийшов з кризи, покупці за старою звичкою залишаються дуже чутливими до ціни. Тому не дивно, що Україна перебуває в ТОП-10 країн, для яких гарне співвідношення ціни і якості є вирішальним при перемиканні між брендами або при пробі нових продуктів. Для 7 з 10 українців промо є тим фактором, який стимулює їх "змінити" своєму регулярному бренду", – зазначає Шевченко.

Тим часом, тільки 28% споживачів кажуть, що на їх вибір впливає популярність і надійність бренду.

"Ризики для брендів ніколи не були такі великі, як сьогодні, коли переважна більшість споживачів відкриті до новинок", – каже перший віце-президент з дослідження споживачів Nielsen Джо Елліс.

Він пояснює це так званим "Amazon-ефектом", який розширює вибір і підвищує обізнаність про ціни, і навіть більше.

"У Китаї в додатку WeChat існують цілі групи з "полювання" за знижками або навіть посередництво в вигідних покупках. У Великій Британії доставка "до дверей" свіжих продуктів здійснюється за цінами, що не поступається цінами супермаркетів. Це стосується також традиційного роздробу, який намагається знайти способи збереження рентабельності у світі, де доставка додому підриває маржу", – зазначає експерт.

Нагадаємо, раніше в Nielsen з'ясували, що о люди в усьому світі відчувають фінансову безпеку, і українці – не виняток. Причому аналітики зазначають поліпшення становища в основному на ринках, що розвиваються.

Реклама

Читайте також:


Раніше ми розповідали про те, чому речі вітчизняних брендів дорожчі за імпортовані: