Bollinger випустить електричний пікап B2

12 жовтня 2018, 05:10
Прототип новинки буде готовий на початку 2019 року

Фото: Bollinger Motors

Реклама

Американський стартап Bollinger Motors продемонстрував свою другу модель – електричний повнопривідний пікап B2. Серійне виробництво обох моделей: позашляховика B1 і пікапа почнеться 2020 року. Прийом попередніх замовлень вже відкрито.

Пікап Bollinger B2 заснований на першій моделі стартапу – повноприводному електричному позашляховику В1, вперше представленому в червні цього року, і поки існує тільки у вигляді комп'ютерних малюнків. Прототип новинки буде готовий на початку 2019 року.

Як і В1, пікап буде комплектуватися силовою установкою, що складається з двох електромоторів і акумуляторної батареї на 120 кВт·год, а також гідропневматичною підвіскою і портальними мостами. Але головна особливість Bollinger B2 містка вантажна платформа, що дозволяє перевозити до 2268 кг вантажу. За вантажопідйомністю електрокар зможе конкурувати з GMC Sierra, Ford F-Series Super Duty і Ram 3500. Розмір вантажної платформи пікапа – 1245 × +1753 мм. Крім того, знявши другий ряд сидінь, прибравши перегородку між кабіною і вантажним відділенням і відкривши заднє вікно, можна перевозити вантажі завдовжки до 2489 мм, а при "наскрізному" навантаженні – довжиною 4877-5893 мм.

Реклама

Bollinger B2 Габаритна довжина "другого" – 5270 мм, ширина – 2261 мм, висота – +1847 мм, колісна база – 3531 мм. Дорожній просвіт регулюється в діапазоні від 254 до 508 мм.

На початку вересня стартап продемонстрував чотирьохдверну версію Bollinger B1 у двокольоровому кузові, відрізнялася від представленого в червні трьохдверного позашляховика збільшеною на 229 мм колісною базою. Габаритна довжина "четирехдверки" становила – 4040 мм, ширина – 1940 мм, висота – 1870 мм. Обидві версії комплектувалися двома електромоторами сумарною потужністю 360 к.с. (640 Н·м) і акумуляторним блоком ємністю 60 або 100 кВт·год. Залежно від ємності батареї запас ходу заявлений на рівні 190 і 320 км, відповідно. Від 0 до 100 км/год електричний позашляховик прискорювався за 4.5 с. Максимальна швидкість – 205 км/год.

Нагадаємо, з початку року Україна "обнулила" ставки податків на розмитнення електромобілів. Тепер щодня в середньому 20 українців пересідають на машину з електродвигуном. Для порівняння, 2017 року в країні щодня реєстрували сім машин на електротязі.

Реклама

В Україні мінімум через 5-7 років планується налагодити власне виробництво електрокарів, обіцяє міністр інфраструктури Володимир Омелян.

А до 2035 року кожен четвертий автомобіль в Україні буде електричним, прогнозує Центр Разумкова.

Тим часом в Європі кількість електромобілів перевалило за мільйон.