Audi зареєструвала нові логотипи

18 жовтня 2018, 02:20
Зберігши зовнішні обриси "чотирьох кілець", компанія змінила тільки внутрішню частину логотипу

Фото: pixabay.com

Компанія Audi зареєструвала нові варіанти дизайну фірмового логотипу. Ймовірно, оригінальні версії "чотирьох кілець" прикрасять автономні і підключаються до мережі моделі німецької марки.

Про це пише Quattroworld, який знайшов патентні заявки на нові товарні знаки Audi в патентних відомствах США і Німеччини. Зберігши зовнішні обриси "чотирьох кілець", компанія змінила тільки внутрішню частину логотипу. В одному варіанті збереглися просто обриси кілець, у другому – перетинаються тільки два центральних кільця, – передає Autonews.autoua.net.

Реклама

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Ймовірно, такий логотип може прикрасити моделі, що використовують технологію обміну даними від автомобіля до автомобіля (Vehicle-to-Vehicle, V2V).

Реклама

"Чотири кільця" з'явилися 1932 року, коли компанії DKW, Horch, Wanderer і Audi об'єдналися в одну – Auto Union – заради створення "деяких з найбільш незвичайних гоночних автомобілів епохи".

Згодом три з чотирьох марок були забуті, і зараз Audi планує нагадати про них, освіживши свій фірмовий логотип. Але можуть бути й інші причини.

Зараз моделі марки прикрашає логотип 2009 року. Тоді був змінений шрифт напису "Audi", а традиційні кільця стали більш об'ємними. Також було змінено і відстань між сторонами кілець, що перетинаються.

Реклама

Раніше повідомлялося, що на заводі Audi, розташованому в бельгійській комуні Ворст, стартувало серійне виробництво електричного кросовера e-tron. Першим з конвеєра зійшов вседорожник в червоному кольорі, що називається Misano Red.

Нагадаємо, Audi відзначить відмову від механічних коробок передач особливої серією седана A4. Тираж "драйверских" седанів особливої серії складе 40 примірників.