"Антонов" намагається обійти санкції проти Росії через Білорусь – ЗМІ

25 березня 2018, 11:52
Держпідприємство займається імпортозаміщенням російських деталей з 2015 року

Ан-124-100 "Руслан". Фото: архів

Держпідприємство "Антонов", чий будується в Саудівській Аравії, не може налагодити серійний випуск літаків без санкційних російських комплектуючих , частка яких раніше становила 50 % . Тому " Антонов " і Мінський завод цивільної авіації №407 ( МЗГА ) ведуть закриті переговори про створення сервісного центру в Мінську , повідомляє Liga.net.

Згідно з протоколом переговорів між підприємствами , копія якого є в розпорядженні видання , в рамках співпраці розглядається можливість використання російських комплектуючих , в тому числі і санкційних .

Крім того , в Білорусі планується продовжувати льотну придатність , ресурс літаків АН , проводити сервісне обслуговування , ремонт і складання літаків сімейства Ан – 148 / 158 , відзначає видання .

Як повідомляється в матеріалі, в довідці про виробництво Ан-148 / Ан-158 говориться, що імпортозаміщення російських комплектуючих, яке компанія проводить з 2015 року, не допомагає запустити серійне виробництво. При цьому там вказується, що "значно швидше може бути організований випуск літака в попередній конфігурації без імпортозаміщення на базі політично і юридично нейтрального підприємства на території, яка не перебуває під санкціями".

Реклама
У прес – службі " Антонова " підтвердили факт переговорів , але відмовилася коментувати подробиці проекту , оскільки остаточне рішення щодо його реалізації ще не прийнято . Зокрема , в компанії не змогли відповісти , чи можна розглядати цей проект як спробу уникнути санкційних обмежень в частині співпраці з Росією .

Нагадаємо, в 2014 роців Росії заявили, що готові випускати літаки Ан-124 "Руслан"самостійно , без участі України . Кремль поставив таке завдання перед авіавиробниками . У 2016 році в ДП " Антонов " офіційно заявили , що не передавали і не передають свої права і обов'язки , визначені міжнародними авіаційними стандартами , і продовжують виконувати всі обов'язки розробника цивільного літака Ан – 124-100 " Руслан " .

При цьому з 2015 року держпідприємство припинило промкооперацію з Росією за програмою Ан – 148 .