Один з найбільших авіаперевізників Європи – британський лоукостер EasyJet – повідомив про перший у своїй 25-річній історії річний збиток (по вересень 2020 року включно) у розмірі 835 млн фунтів стерлінгів (1,1 млрд доларів) у зв'язку з наслідками пандемії коронавірусу.
Про це стало відомо з опублікованого у вівторок, 17 листопада, звіту авіакомпанії.
"EasyJet не тільки впоралася з наслідками пандемії, а й тепер у неї є міцний фундамент, завдяки якому вона рішуче вийде з кризи", – запевнив генеральний директор авіакомпанії Йоган Лундгрен, зазначивши, що EasyJet планує застосувати не більш як 20% своїх потужностей у першому кварталі 2021 року.
За словами Лундгрена, єдина надія – на сприятливі результати випробувань вакцини від COVID-19. Він додав, що EasyJet досить гнучкий, щоб реагувати на зміни попиту, якщо більше людей почнуть бронювати рейси.
2019 року послугами авіакомпанії скористалися 96 млн пасажирів. Однак після того, як у Великій Британії було запроваджено карантин, компанія зупинила виконання більшості рейсів. З 15 червня EasyJet почала обслуговувати деякі напрямки всередині Сполученого Королівства.
Також нагадаємо: планувалося, що EasyJet міг почати польоти в Україну вже цього літа і здійснюватиме 12 рейсів щотижня. Однак пандемія внесла свої поправки.
А ще пасажир літака авіакомпанії EasyJet, який мав вилетіти з Манчестера в іспанське місто Аліканте, замінив пілота, який не вийшов на роботу.