В УЗ пояснили, що лагодили в несправних поїздах Hyundai

29 квітня 2014, 13:42

Всі роботи проводили корейці, безкоштовно і по гарантії

Модернізація всіх електропоїздів класу "Інтерсіті +" виробництва Hyundai Rotem, завершиться до кінця липня 2014 року. Про це повідомили в прес-службі "Укрзалізниці" (УЗ).

Реклама

Перевізник підтвердив, що сьогодні, 29 квітня, відновлено курсування швидкісного поїзда Hyundai № 156 / 155 сполученням Київ – Харків – Київ.

"З Києва він вирушив за діючим графіком о 6:20 і прибув до Харкова за розкладом о 10:56. Зворотно з Харкова поїзд "Інтерсіті +" відправиться о 18:43 і прибуде до Києва о 23:21. Поїзд № 156 / 155 зупиняється на станціях Дарниця, Миргород і Полтава – Київська", – уточнили в УЗ.

Крім того, за даними перевізника, попередньо були проведені випробування на маршрутах Київ – Харків, Київ – Львів, Київ – Дніпропетровськ і Київ – Донецьк.

Як повідомив глава представництва Hyundai Сorporation в Україні Юн Сук Чой, в роботі були задіяні 16 корейських фахівців серед яких зварювальники, проектувальники і група технічного обслуговування. У ході модернізації, за його словами, зміцнили несучі конструкції поїзда.

Реклама

"Ремонтні роботи проводяться за рахунок виробника в рамках гарантійного обслуговування", – додають в УЗ.

В тренді
Закони про пільгове розмитнення євроблях набрали чинності: чого чекати далі?
До України завезли сотні тисяч "євроблях"
В тренді
Транзит газу падає, втрати економіки зростають – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Фото: "Укртрансгаз"
В тренді
Ринок праці ожив. Які професії опинилися в топі, а кого чекає дефіцит робочих місць
Роботодавці хочуть швидких грошей

Нагадаємо, раніше директор УЗШК  Леонід Лобойко повідомив, що держпідприємство 29 квітня 2014 випустило в рейс перший після модернізації поїзд Hyundai за маршрутом Київ – Харків в повній комплектації, і відзначив, що наступний модернізований потяг вийде в рейс орієнтовно до 9 травня поточного року.

Нагадаємо, 12 лютого була припинена експлуатація всіх 10 українських поїздів Hyundai через технічну несправність одного зі складів. Техогляд і ремонт потягів вели корейські фахівці.

Замість Нyundai на маршрутах використовувалися Skoda, поїзди локомотивної тяги "Україна-2", а також поїзди з локомотивною тягою, сформовані зі СВ і купейних вагонів.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти