"Укрзалізниця" (УЗ) до в період новорічних і різдвяних свят не оформлятиме повернення квитків через інтернет. Повернути проїзні документи все одно буде можливо, проте для цього доведеться відвідати залізничні каси, повідомили в прес-службі УЗ.
Як пояснили в компанії, метою є попередження зловживань з квитками, оформленими через інтернет.
"Таке рішення прийнято на численні прохання пасажирів для недопущення створення штучного дефіциту і подальших спекуляцій проїзними документами на потяги", – зазначили в УЗ.
УЗ до новорічних та різдвяних свят призначила більше 30 додаткових потягів. Квитки на більшість призначених потягів вже в продажу, на інші – з'являться в касах найближчим часом.
За даними компанії, переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, на зимові свята, викуповується через інтернет в перші хвилини відкриття продажів. Водночас простежується тенденція до повернення значної частини викуплених квитків (переважно в нічні години), що, так чи інакше, корелює з наростанням ажіотажного попиту на подорожі за популярними маршрутами.
"Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. В результаті створюється штучний дефіцит, який викликає справедливе невдоволення і нарікання громадян, які збираються подорожувати", – підкреслюють в УЗ.
Нагадаємо, також з 10 грудня в Україні почав діяти новий графік руху потягів. В цілому передбачено курсування в межах України 190 пар потягів, з яких 110 пар – потяги, які курсуватимуть круглий рік, інші – додаткові і літні потяги.
Читайте також:
- "Укрзалізниця" задумалася про скасування потягів до Росії – Омелян
- Швидкісний поїзд Харків – Київ "застряг" на кілька годин посеред поля
- Снігопад не вплинув на графік курсування поїздів – "Укрзалізниця"
- В УЗ показали список додаткових потягів на Новий рік
- "Укрзалізниця" почала продаж квитків на поїзди в ЄС