У швидкісних потягах України вже рік не працює інтернет

10 грудня 2014, 14:27

Всі комунікації для доступу до Wi-Fi прокладалися ще до Євро-2012

У потягах "Інтерсіті" вже майже рік (з лютого 2014-го) не надається послуга доступу до мережі інтернет. На сайті, присвяченому цим потягам, відсутність інтернету є однією з головних причин для нарікань з боку пасажирів.

Реклама

Причина припинення доступу до мережі інтернет у потягах "Інтерсіті" невідома. За цей час ніяких офіційних коментарів з цього приводу ні перевізник ДП "УЗШК", який є власником потягів "Хюндай" і "Шкода", ні керівництво "Укрзалізниці" не надавало.

Нагадаємо, в рамках підготовки до Євро-2012 на маршрутах потягів "Інтерсіті" (Київ-Львів, Київ-Харків та Київ-Донецьк) була побудована і розгорнута мережа широкосмугового радіодоступу. Мережа призначалася для надання послуг передачі даних і доступу в інтернет пасажирам поїздів і технічним службам "Укрзалізниці". Її загальна довжина становить майже 1500 км, мережа складається з 260 базових станцій бездротової передачі даних. На поїздах розміщені приймачі, які отримують сигнал з цих базових станцій. У потязі доступ до мережі інтернет для пасажирів здійснюється за технологією Wi-Fi.

Будівництво радіомережі було розпочато в лютому 2012 року. Спочатку пасажири швидкісних електропоїздів "Інтерсіті+" могли отримати доступ до мережі інтернет в тестовому режимі. Згодом пасажири 1-го класу отримали можливість доступу до інтернет у потягах як додаткову безкоштовну послугу, включену у вартість проїзду, а пасажири 2-го класу – на платній основі.

В тренді
Банк "Укрпошта" та антирекорд долара – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Колаж: "Сьогодні"
В тренді
В Україні змінять маркування м'яса, меду й оливкової олії
Фото: REUTERS/Ajeng Dinar Ulfiana
В тренді
ФОПи зможуть платити податки через додаток "Дія": як це буде працювати
"Дія" вже знає рахунки, на які повинні надходити податки

Читайте також: В Україні оголошено конкурс на ліцензії 3G

Реклама

Як повідомлялося, 11 листопада Генпрокуратура заарештувала керівника головного управління "Укрзалізниці" за підозрою у вимаганні 100 тисяч гривень хабара. Йому загрожує 10 років позбавлення волі. 26 листопада генеральний директор "Укрзалізниця" Борис Остапюк був звільнений з посади розпорядженням Кабінету міністрів України.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти