Недовга весна оголила сувору автомобільну дійсність, яку на час знову засипало снігом. Яма на ямі – реальність, до якої українці з одного боку звикли, але з іншого – це ж і наші гроші. Податки. Прем'єр Володимир Гройсман доручив сформувати спеціальні контролюючі групи, які в першу чергу перевірять тих підрядників, хто стелив асфальт в минулому році. І за переробку змусять заплатити їх же з власної кишені.
"До мене доходять сигнали що не зовсім прозоро проходять процедури відбору підрядних організацій. І тут треба максимально транспарентно підійти, щоб ми визначилися, якщо є десь проблеми в регіонах, щоб їх ліквідувати", – зазначив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Нагадаємо, Кабінет міністрів України затвердив п'ять додаткових бюджетних програм ремонту та будівництва дорігна 2018 рік, повідомив в.о. глави "Укравтодору" Славомир Новак.
При цьому основна бюджетна програма на 6,6 млрд грн передбачає продовження робіт на тих ділянках доріг, які почали ремонтувати в минулому році.
Як відомо, дороги в Україні зношені на 95-97%. У 2017 році "Укравтодор" відновив близько 2000 км – близько 1% від усієї протяжності трас. Такими темпами країні не вистачить і 100 років, щоб відновити все дорожнє покриття. Крім того, траси потребують щорічного ремонту. Раніше сайт "Сегодня" дізнався, як Україні побудувати якісні траси раз і назавжди.
Читайте також:
- В Україні хочуть ввести чорний список компаній, які халтурять на ремонті доріг
- У Кременчуці дорога пішла під землю
- Кабмін визначив, на що підуть конфісковані у корупціонерів 4,7 млрд грн
- У Києві ремонтують дороги: обіцяють оновити дві транспортні розв'язки і Шулявський міст
- Жителі Сміли вийшли на протест через погані дороги