"Укрзалізниця" за рік не купила жодного піввагона

25 жовтня 2017, 13:26

Компанія оголошувала ряд тендерів, але майже всі вони не відбулися; на останній є скарга в суд

ПАТ "Укрзалізниця" (УЗ), якій запропонували орендувати латвійські локомотиви, в 2018 році не закупить жодного піввагона. Про це повідомив начальник департаменту вагонного господарства УЗ Олег Мотін в рамках Міжнародної конференції "Вагонобудування і ремонт рухомого складу в Україні".

Реклама

"Якщо говорити про закупівлю вагонів, то в 2016 році за тендерною документацією "Укрзалізниця" придбала 650 піввагонів. В цьому році за цією ж тендерною документацією ми не придбали жодного піввагона. Тричі оголошувалися тендери на 2.5 тис. піввагонів, але вони не відбулися. Є надія на тендер із закупівлею в 250 піввагонів, але на нього вже є подана скарга до господарського суду. тому розуміння про те, що ми побачимо вагони від українських виробників, поки немає. За результатами (розгляду) скарги ми будемо розуміти, чи будемо ми оголошуватися в пов му році або будемо проводити процедуру закупівлі цих вагонів в 2018 році", – цитує Мотіна портал "Дело".

Примітно, що в 2016 році "Укрзалізниця" заявила про плани придбання в 2017 році 6,6 тис. Піввагонів. З початку 2017 року компанія оголошувала ряд тендерів, але або не отримувала пропозицій від українських виробників (за даними УЗ, через неналежне подання документів учасниками тендерів), або аукціони блокувалися.

Так, в січні-2017 Дарницький вагоноремонтний завод (філія ПАТ "Укрзалізниця") оголосив 8 тендерів на поставку 3 тис. вантажних піввагонів. Сумарна очікувана вартість рухомого складу склала 2,999 млрд гривень з ПДВ. 20 лютого було скасовано перші чотири тендери на 1,5 тис. піввагонів. 24 лютого "Укрзалізниця" в зв'язку з подачею менше двох заявок скасувала чотири тендери на придбання в цілому 1,5 тис. піввагонів на очікувану суму майже 1,5 млрд грн.

В кінці квітня Дарницький вагоноремонтний завод "оголосив процедуру закупівлі майже 2,47 тис. піввагонів загального призначення. В цілому це 11 лотів, з яких три по 500 од., три по 100 од., два по 250 і по 50 од. І лот на 65 вагонів. Очікувана вартість піввагона – 1,216 млн грн з ПДВ.

В тренді
Оформлення субсидій по-новому: українцям підказали чотири способи
В тренді
Закони про пільгове розмитнення євроблях набрали чинності: чого чекати далі?
До України завезли сотні тисяч "євроблях"
В тренді
Транзит газу падає, втрати економіки зростають – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Фото: "Укртрансгаз"
Реклама

У червні "Укралізниці" в черговий раз визнала такими, що не відбулися кілька тендерів із закупівлі піввагонів. Тендерний комітет філії "Дарницький вагоноремонтний завод" (ДВРЗ) ПАТ "Укрзалізниця" визнав чотири тендери на закупівлю 1,165 тис. піввагонів не відбулися з причини неналежного надання документів учасниками тендерів. Решта сім тендерів на закупівлю 1,3 тис. піввагонів перебували на етапі попередньої кваліфікації.

Пізніше 11 тендерів на закупівлю 2,5 тис. піввагонів були оголосять 2 серпня 2017 року. У вересні на сайті Крюківського вагонобудівного заводу з'явилася інформація, що тендери на закупівлю піввагонів відбулися 15 вересня 2017 року заблоковані скаргами до Антимонопольного комітету України.

Як відомо, раніше представники гірничо-металургійного комплексу України неодноразово наголошували на тому, що забезпечення їх перевезень здійснюється "Укрзалізницею" за "залишковим принципом". За словами прем'єр-міністра Володимира Гройсмана, новому керівництву УЗ поставлена задача розібратися в системі розподілу вантажних вагонів і ліквідувати корупційну складову в цьому процесі.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти