Пасажир "Укрзалізниці" розповів, що на сайті перевізника не працює функція "Додати до календаря" і при цьому "лякає людей".
Про це користувач написав на своїй сторінці у Facebook.
Чоловік розповів, що під час оплати проїзних документів на сайті можна побачити кнопку "Додати до календаря".
При натисканні вона не просто не працює, на екрані з'являється напис: "Додаток заблокований. Ця програма намагалася отримати доступ до конфіденційної інформації у вашому обліковому записі Google".
За словами пасажира, ця функція не працює ще з минулого року та "лякає людей даремно".
"І це при тому, що для додавання в Google календар не потрібен ніякий доступ до облікового запису, додатки та інша лабуда", – розповідає користувач.
Що відповіли в "Укрзалізниці"?
Представники компанії вибачилися за незручності та підтвердили, що функцію справді відключено.
Вся справа в тому, що вона прив'язана до мобільного додатку, який використовувався раніше, а зараз також вимкнений.
"Ми вже працюємо над розробкою власної програми з повним функціоналом прямої покупки квитків та іншими корисними фішками. Тим не менш, ми запустили чат-бот, доки тривають розробки, де така функція є", – підказали чоловікові.
Як заощадити на квитках?
Раніше ми розповідали, що у деякі дні "Укрзалізниця" продає квитки дешевше, ніж зазвичай.
"Дешевими" днями є: вівторок, середа, четвер та субота.
А ось у понеділок, п'ятницю та неділю вартість квитків вища, оскільки населення більш активно їх купує.
Наприклад у п'ятницю та неділю квитки коштують на 10% дорожче, а у вівторок та середу, навпаки – на 10% дешевше.
"Сьогодні" також писали, як купити квиток на "тисячу Зеленського" і розповідали, де вигідніше купувати проїзні документи.