Українців обраховують в таксі по безналу: що робити, якщо обдурили

28 вересня 2018, 13:28

Іноді знята з картки сума несподівано виявляється втричі більше обумовленої

Українці все частіше скаржаться, що при безготівковій оплаті поїздок в таксі перевізники знімають значно більшу суму, ніж називали спочатку. Журналісти "Сегодня" вирішили з'ясувати, як і чому служби таксі обраховують пасажирів.

Реклама

Киянка Євгенія Лук'яненко впевнена: її обікрала служба таксі. Спочатку тариф визначили в 160 гривень, але фактично зняли з картки майже втричі більше.

"Гроші у мене в той день не зняло, на наступний день у мене з картки знімається 445 гривень за цю поїздку. Я була дуже здивована і написала в компанію. Вони сказали, що розрахунок був правильний, що у мене не остання версія додатка" , – говорить Євгенія.

"Час заторів прораховується додатково, і пасажиру завжди вказується попередня вартість. Якщо ви потрапляєте в затор або робите об'їзд через ремонт доріг, вартість перераховується", – розповіли журналістам у службі таксі.

А ось з претензіями порадили звернутися аж до Естонії – мовляв, саме там знаходиться центральний офіс компанії.

Втім, фахівці із захисту прав споживачів впевнені: саме українське представництво несе відповідальність за розрахунок клієнтів.

"Ви повинні писати не на Естонію, а саме на українське представництво. Тому що вони порушили ваші права. Якщо компанія ігнорує, потрібно звернутися в Держпотребслужбу, щоб вони провели позапланову перевірку цієї організації", – пояснює заступник виконавчого директора громадської організаціїї союзу споживачів України Михайло Шарков.

Фахівець запевняє: після таких дій більшість компаній повертає гроші. Адже змінювати вартість послуги під час її надання без узгодження з клієнтом – незаконно.

Реклама

Нагадаємо, раніше експерти підрахували, що більше 95% таксистів їздять без ліцензій. Контролювати роботу диспетчерських центрів практично неможливо, тому що вони просто виконують функцію передавача замовлення. Замовлення потрапляє в загальну базу, звідки його і забирає будь-хто з таксистів. Тому диспетчерські центри надають всього лише послуги інформаційного характеру, а ніяких гарантій щодо безпеки пасажирів вони не дають.

Про те, що робити в разі аварії з таксі, читайте в матеріалі сайту "Сегодня": ДТП з таксі: як пасажиру захистити свої права і покарати винних.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти