Різдвяна торгівля в усьому світі виявилася під загрозою через компанію з Південної Кореї

27 вересня 2016, 18:32

HanjinShipping є сьомою в світі за розмірами судноплавною компанією, яка спеціалізується на вантажних перевезеннях

З наближенням католицького Різдва торговці зазвичай знаходяться в очікуванні великих прибутків. Але в цьому році поповнення новим товаром може виявитися для деяких великою проблемою. Причина – банкрутство HanjinShipping, сьомої в світі за розмірами судноплавних компанії, яка спеціалізується на вантажних перевезеннях. За оцінками експертів, в даний час товари на суму понад 12 млрд євро застрягли в портах і на судах в морі, пише Deutsche Welle.

Реклама

Порти відмовляються приймати десятки кораблів південнокорейської компанії через побоювання щодо спроможності перевізника з ними розплатитися. За деякими оцінками, близько 500 тисяч контейнерів залишаються на великих вантажних судах, в той час як Hanjin веде переговори з кредиторами.

Від ситуації особливо страждають продавці побутової електроніки, оскільки вони можуть втратити час, який є для них найприбутковішим в році. Компанія LG, наприклад, довірила перевізнику доставку 10 – 20% своєї продукції в Північну Америку. Як повідомляє німецький телеканал N-TV, в компанії визнають, що не впевнені, чи вистачить їм наявних запасів, щоб задовольнити попит.

Найбільший виробник смартфонів у світі, компанія Samsung, також може постраждати. Висловлюються побоювання, що в разі заходження в порт двох суден компанії Hanjin, які перевозять продукцію Samsungна суму 34 млн євро, кредитори можуть конфіскувати вантаж. А голова азіатського відділу компанії-виробника грилів Weber Стівен Чу вирішив повторно відправити клієнтам в Лос-Анджелесі і Австралії їх замовлення на суму 700 тисяч євро – через невизначеність із строками доставки.

Масштаби проблеми

У глобальному масштабі заборгованість компанії Hanjin може досягати 4,8 млрд євро. Перевізник вже подав заявку на отримання захисту від кредиторів в Південній Кореї і США, щоб мати можливість спокійно реструктуризувати компанію. Тепер у Hanjin є час до 25 листопада, щоб представити план реструктуризації. Після цього рішення про долю компанії буде приймати суд.

В тренді
Відставка міністрів, земельний закон і зарплати в СБУ – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Владислав Криклій, Ігор Петрашко, Максим Степанов / Колаж "Сьогодні"
В тренді
Антирекорд за 8 місяців: в Україні помітно подешевшав долар
Так дешево долар не коштував з вересня-2020
В тренді
В Україні змінять маркування м'яса, меду й оливкової олії
Фото: REUTERS/Ajeng Dinar Ulfiana
Реклама

У той же час, найбільший кредитор перевізника, корейський Korea Development Bank, вирішив надати компанії близько 40 євро для оплати послуг портів з вивантаження. Голова материнської компанії HanjinGroupЧо Янг Хо запропонував свої 32,4 мільйони євро, а найбільший акціонер перевізника KoreanAirLines – 48,6 мільйонів.

Вивантажити за 60 днів

За словами міністра фінансів Південної Кореї Ю Іль Хо, проблема з доставкою вантажів може бути вирішена до кінця наступного місяця. "Майже 90% контейнеровозів компанії Hanjin повинні завершувати розвантаження до кінця жовтня", – цитує слова міністра південнокорейське агентство Yonhap.

Станом на четвер, 22 вересня, 35 з 97 суден компанії завершили розвантаження.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти