Річкові перевезення запрацюють по-новому: Рада дала добро

Депутати ухвалили законопроект про водний транспорт у першому читанні

Верховна Рада України схвалила в першому читанні законопроект 1182-1-д "Про внутрішній водний транспорт", який президент Володимир Зеленський доручав ухвалити ще в 2019 році. "За" проголосували 243 народних депутати при необхідному для прийняття рішення мінімумі в 226 голосів.

Як заявив міністр інфраструктури України Владислав Криклій, закон дає старт реформі річкових перевезень. Голова профільного відомства розраховує, що Дніпро після проведення такої реформи перетвориться "на потужну транспортну артерію", а в Україні в цілому з'явиться "ефективна річкова логістика". Також Криклій підкреслив, що при підготовці законопроекту до другого читання будуть враховані пропозиції бізнесу.

Реклама

"Річкові перевезення – найдешевший і та найекологічніший спосіб доставки вантажів. Тому відновлення ефективних внутрішніх водних шляхів – один з основних пріоритетів. <...> Ухвалення цього закону в цілому дозволить збільшити потік вантажів до 30 млн тонн на рік. <...> Цей закон вкрай необхідний, адже без нього не відбудеться реформа річкових перевезень", – цитує Криклій пресслужба Кабінету міністрів.

Крім того, Україна зможе заощадити на ремонті доріг, впевнений міністр. "1 млн тонн вантажів, перенаправлений з наземного транспорту на річки, зменшує витрати на ремонт доріг на 1 млрд гривень впродовж чотирьох років" , – підрахував Криклій.

Законопроект також передбачає створення Державного фонду розвитку внутрішніх водних шляхів. Він потрібен для роботи судноплавних шлюзів на Дніпрі та можливості підвищення пропускної здатності річки. Такі нововведення стануть в нагоді не тільки для перевезення вантажів, а й забезпечать розвиток пасажирських перевезень, в тому числі, міжнародних, впевнені в Кабміні.

Реклама

Крім цього, за словами Криклія, ухвалення законопроекту в цілому дозволить:

  • стимулювати суднобудування, відновити українські підприємства і створити нові робочі місця;
  • лібералізувати ринок, допустивши судна під іноземним прапором, стимулювати міжнародну торгівлю;
  • розвинути водний шлях між Україною і Білоруссю Е-40, який зможе дати додаткові 7 млн ​​тонн вантажів на рік на Дніпрі;
  • дерегулювати галузь введенням безкоштовного проходження шлюзів і частковим звільненням суден внутрішнього плавання від зборів у морських портах;
  • спростити адміністративні процедури при реєстрації суден та видачі кваліфікаційних документів;
  • ввести європейські норми, а також залучити нові іноземні інвестиції.

Реклама

Як відомо, підготовлений Міністерством інфраструктури законопроект "Про внутрішній водний транспорт" був одноголосно підтриманий Комітетом Верховної Ради України з питань транспорту ще 9 грудня 2015 року. Законопроект був спрямований в Раду в серпні 2015 року, але вже у вересні документ був відкликаний, а в листопаді того ж року Рада отримала доопрацьований законопроект.

Тоді документ передбачав створення Адміністрації внутрішніх водних шляхів України, яка, крім змісту водних шляхів, повинна займатися ефективним використанням стратегічних об'єктів внутрішнього водного транспорту. Крім того, передбачалося введення єдиного цільового річкового збору і скасування низки інших зборів з метою спрощення організації судноплавства внутрішніми водними шляхами країни, а також відкриття річок для невійськових суден під іноземним прапором.

А в ефірі телеканалу "Україна 24" Владислав Криклій також розповідав, скільки кілометрів бездоріжжя збираються перетворити на траси європейського рівня:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,82
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,53
55,24
55,04
27,56
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
28,97
59,99
57,99
57,99
28,98
60,99
59,99
59,99
29,48
-
52,21
51,06
26,81
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64313.85

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3148.74

Litecoin (LTC)

83.63

Ripple (XRP)

0.53

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти