Річкові перевезення в Україні запрацюють по-новому: Рада прийняла закон

3 грудня 2020, 13:00

Ксенія Капустинська Ксенія Капустинська

Депутати схвалили законопроєкт про внутрішній водний транспорт у другому читанні

Верховна Рада України прийняла в другому читанні законопроєкт 1182-1-д "Про внутрішній водний транспорт", який президент Володимир Зеленський доручав прийняти ще в 2019 році.

Реклама

"За" проголосували 276 народних депутатів (потрібний для ухвалення рішення мінімум – 226 голосів), повідомляє "Сьогодні".

Ухвалення законопроєкту дасть змогу:

  • стимулювати суднобудування, відновити українські підприємства і створити нові робочі місця;
  • збільшити вантажопотік на 30 млн тонн на рік;
  • лібералізувати ринок, допустивши судна під іноземним прапором, стимулювати міжнародну торгівлю;
  • розвинути водний шлях між Україною і Білоруссю Е-40, який зможе дати додаткові 7 млн ​​тонн вантажів на рік на Дніпрі;
  • дерегулювати галузь введенням безкоштовного проходження шлюзів і частковим звільненням суден внутрішнього плавання від зборів у морських портах;
  • спростити адміністративні процедури під час реєстрації суден та видачі кваліфікаційних документів;
  • ввести європейські норми, а також залучити нові іноземні інвестиції.

Реклама

В ЄС вже привітали ухвалення цього закону. У посольстві Євросоюзу зазначають: закон важливий для імплементації угод про асоціацію і зону вільної торгівлі України і ЄС.

"Надійний транспорт є ключовою складовою зеленого курсу ЄС", - підкреслили в посольстві.

В тренді
Оформлення субсидій по-новому: українцям підказали чотири способи
В тренді
Закони про пільгове розмитнення євроблях набрали чинності: чого чекати далі?
До України завезли сотні тисяч "євроблях"
В тренді
Транзит газу падає, втрати економіки зростають – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Фото: "Укртрансгаз"

Ухвалення закону відзначив і Офіс президента, назвавши його "історичним рішенням". Там впевнені, що імплементація закону дасть змогу перенести частину вантажних перевезень на річки. Отже, держава збереже від руйнування автодороги і заощадить гроші на їх ремонті. До того ж річкові перевезення – це найдешевший і найекологічніший вид транспортування.

Нагадаємо, раніше в ефірі телеканалу "Україна 24" міністр інфраструктури Владислав Криклій розповідав, скільки кілометрів бездоріжжя збираються перетворити на траси європейського рівня:

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти