На Хаджибейському мосту біля Одеси завершилось "Велике будівництво" Зеленського

28 квітня, 17:58

Денис Беспалов Денис Беспалов

На Одещині добудували міст через Хаджибейський лиман

Знаменитий довгобуд Одеської області – міст через Хаджибейський лиман – став завершеним об'єктом. Сьогодні був відкритий рух по шести смугах моста, що дозволить ліквідувати транспортні затори, що донедавна були звичними на цій ділянці шляху з Києва до Одеси.

Реклама

Про відкриття моста в Facebook повідомляє заступник керівника Офісу президента, координатор програми "Велике будівництво" Кирило Тимошенко.

"Сьогодні ми відкрили повноцінний рух на найвідомішому довгобуді Одещини – мосту через Хаджибейський лиман. Відтепер там 3 смуги в напрямку Одеси і ще 3 – в напрямку Києва. Легендарні затори на під'їзді до Одеси в цьому місці підуть у минуле", – пише заступник голови ОП.

Читайте також: У Запоріжжі презентували проєкт реставрації Музею козацтва: що зміниться на Хортиці

Тимошенко також нагадує, що капітальний ремонт мосту через Хаджибейський лиман був розпочатий ще 2008 року, але майже відразу його припинили, і об'єкт довгі роки залишався недобудованим.

Реклама

"2020-гоми включили цей об'єкт до програми президента Володимира Зеленського "Велике будівництво". Уже в серпні відкрили рух трьома смугами, а сьогодні – якраз напередодні травневих вихідних – ще трьома", - повідомляє подробиці Тимошенко.

Голова "Укравтодору" Олександр Кубраков в свою чергу додав, що міст був побудований 1997 року з двома смугами руху в кожному напрямку, однак згодом його пропускної спроможності стало недостатньо.

В тренді
Оформлення субсидій по-новому: українцям підказали чотири способи
В тренді
Закони про пільгове розмитнення євроблях набрали чинності: чого чекати далі?
До України завезли сотні тисяч "євроблях"
В тренді
Транзит газу падає, втрати економіки зростають – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Фото: "Укртрансгаз"

"Для 1997 року 4-х смуг вистачало, але вже з початку 2000-х почалися розмови про необхідність розширення мосту. Роботи починали та кидали у 2004 та 2008 роках. Тим часом середньодобова інтенсивність руху зросла до 35 тисяч автомобілів. Сучасний проєкт спокійно витримуватиме потік навіть у 40 і 60 тисяч автомобілів на добу", - сказав Кубраков.

За його словами, незабаром на під'їзді до мосту для попередження перевантажень буде також встановлений майданчик Weigh-in-Motion. Рішення про автоматичне стягнення штрафів з перевантажених автомобілів незабаром має прийняти Верховна Рада, після чого система зважування в русі запрацює наповну.

На мосту, як пояснив голова "Укравтодору", облаштовані також тротуари уздовж правого та лівого боків, а також металеве бар'єрне огородження. На розподільчій смузі мосту встановлено двостороннє металеве бар'єрне огородження Vario Guard, а на підходах до мосту змонтована збірна залізобетонна огорожа типу "Нью-Джерсі".

Реклама

Нагадаємо, раніше Кирило Тимошенко повідомляв, що темпи будівництва мосту в Запоріжжі дозволяють розраховувати на те, що рух по ньому буде відкритий вже до Дня Незалежності України.

Раніше повідомлялося, що "Велике будівництво" дійшло до Чорнобиля – лагодять дороги в зоні відчуження.

Відео: Сьогодні

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти