Мінрегіонбуд повинен зобов'язати всіх будувати підземні паркінги – експерт

25 квітня 2018, 02:46

Анастасія Іщенко Анастасія Іщенко

Гаражі і парковки рекомендується розміщувати на периферії житлових районів і на міжмагістральних територіях, подалі від ігрових майданчиків і зон відпочинку.

Нещодавно Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України виступило з ініціативою відмовитися від парковок в нових житлових кварталах. Таке рішення обумовлене тим, що парковки псують зовнішній вигляд і заважають самим мешканцям. Про це розповів заступник міністра регіональної політики, будівництва та житлово-комунального господарства Лев Парцхаладзе.

Реклама

"У нових ДБН (Державних будівельних нормах. – Ред.) з планування і забудову територій ми пропонуємо заборонити проектування і організацію парковок для автомобілів всередині нових житлових кварталів. Житловий простір має використовуватися на благо жителів будинків – для створення дитячих ігрових майданчиків, зручних зон відпочинку , озеленення всередині кварталів", – повідомив Парцхаладзе.

У документі наголошується, що гаражі і парковки рекомендується розміщувати на периферії житлових районів і на міжмагістральних територіях, подалі від ігрових майданчиків і зон відпочинку.

В експертному середовищі відзначають, що ініціатива хороша, адже прибудинкова територія зараз часто повністю заставлена машинами, так, що просто не можна пройти. Але щоб прибрати машини з дворів, потрібно будувати підземні паркінги з доступними цінами, які зможуть дозволити собі українці.

На думку голови Національної ради ріелторської палати України Віктора Несіна, єдиний розумний вихід – перехід на підземні паркінги

Реклама

"У містах-мільйонниках є одна велика проблема – це паркувальні місця. Тому я взагалі прихильник того, що всі будинки, які будуються, особливо на масивах, повинні будується відразу з підземним паркінгом. Інакше буде колапс. Я бачу вихід виключно в підземному паркінгу, але він повинен бути доступним за цінами. Не так, як на сьогоднішній день продають намальований на асфальті синім кольором квадрат за якісь скажені гроші – 20 тис. доларів, і т.д. Прибудинкова територія і так вся запаркована, давайте подивимося, що зараз твориться на масивах . Увечері, біля великих будинків пройти неможливо, не те що проїхати. І ця проблема буде ускладнюватися, тому що будинки будуються. Потрібно брати до уваги, що майже кожна квартира – це один автомобіль", – пояснив Несін.

В тренді
Оформлення субсидій по-новому: українцям підказали чотири способи
В тренді
Закони про пільгове розмитнення євроблях набрали чинності: чого чекати далі?
До України завезли сотні тисяч "євроблях"
В тренді
Транзит газу падає, втрати економіки зростають – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Фото: "Укртрансгаз"

Експерт підсумував, що Мінрегіонбуд повинен зобов'язати всіх будувати підземні паркінги в наказовому порядку, тільки тоді питання з браком паркувальних місць буде вирішене.

В уряді зазначають, що оновлені норми повинні вступити в силу в найближчим часом.

Більш докладно про нові норми для побудови парковок, читайте в матеріалі сайту "Сегодня": Без парковки в житлових кварталах: навіщо це потрібно і куди подіти машини.


Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти