Користувачі Glovo та Uber, які оплачують послуги з карткових рахунків, помітили, що спочатку в додатках зазначається одна ціна, а оплачувати доводиться більше.
Про таку ситуацію "Сьогодні" розповіли кілька клієнтів цих сервісів. Пояснюємо, чому так трапляється, і як не переплачувати.
У чому причина переплат
Дівчина розповіла нам, що одного разу вона замовила доставку Glovo на суму близько 900 грн. Однак згодом вона виявила, що з рахунку списало більше грошей, аніж вона розраховувала.
Схожа ситуація була і з Uber в іншого клієнта. Він замовляв таксі кілька разів, і щоразу при оплаті карткою сума списання виявлялася більшою. При цьому при розрахунку готівкою жодних переплат не було.
Через це людям довелося звернутися до служби підтримки. Виявилося, що причина у подвійній конвертації.
Річ у тім, що, наприклад, компанія Glovo не є українською, як і її банк, а тому він може взяти додаткову комісію, бо розглядає таку транзакцію як транскордонну.
Щоб уникнути такої переплати, в компанії порадили оплачувати замовлення карткою безпосередньо в застосунку. Або ж можна скористатися готівкою. Про це тепер попереджають у самому застосунку Glovo.
Що не варто робити одразу після покупки
Раніше "Сьогодні" розповідали, що чеки не варто викидати принаймні перші 14 днів після покупки, оскільки це можливість повернути чи обміняти товар.
Чек є підтвердженням, що ви дійсно купили товар у цьому закладі, і на його основі можна буде здійснити обмін чи повернення грошей.
Але, крім цього, чеки можуть використати шахраї. Читайте, чому не варто викидати чеки у першу ж урну в магазині чи біля нього, або залишати його на касі.
Ми писали також про те, яку послугу запустила "Нова пошта", та на що українці в травні витрачали найбільше грошей.