У ПриватБанку стався збій з онлайн-платежами

9 червня 2017, 10:27

Проблема серйозна і торкнулася вона не тільки клієнтів київських відділень

У ПриватБанку стався збій в базі даних користувачів, через що на мобільні телефони клієнтів перестали надходити коди верифікації, необхідні для підтвердження оплати он-лайн покупок. Про це повідомляє УНН з посиланням на службу підтримки клієнтів банку.

Реклама

У банку повідомили, що проблема серйозна і торкнулася вона не тільки клієнтів київських відділень, однак складності обіцяли усунути максимально оперативно.

В "Приваті" обіцяють, що вже в другій половині дня SMS з кодами підтверджень будуть розіслані абонентам.

В тренді
В Україні сім років не мінялася допомога у зв'язку з народженням дитини: скільки платять

Як повідомлялося, на цьому тижні ПриватБанк попереджав про можливі збої в роботі банкоматів, терміналів і електронного банкінгу.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти