З одним із найбільших банком країни – ПриватБанком розгорівся скандал. Касир і адміністратор банку нібито безпідставно вимагали від відвідувачів покинути приміщення.
Про це на одному з фінансових інтернет-ресурсів розповів користувач під ніком rusDavid, передає журналіст "Сьогодні".
За його словами, співробітники банку аргументували, нібито, тим, що в приміщенні зібралося дуже багато людей. Касир у результаті закрила віконце свого робочого місця, а адміністратор спробувала вивести частину людей на вулицю.
"Навіть погрожували клієнтам, що нині приїде відомча охорона і всіх виведуть із відділення. Частина покинула відділення і стояла біля входу під палючим сонцем", – написав очевидець подій. Також, за його словами, відвідувачі в черзі дотримувалися рекомендовану дистанцію, але касир порахувала це недостатнім для умов її роботи.
Через півгодини після появи цього повідомлення під ним з'явилося інше, підписана адміністрацією ПриватБанку.
"Приносимо вибачення за те, що після звернення в наше відділення у вас залишився негативний осад. Ситуація вже на розгляді у наших колег", – йдеться у відповіді банку.
Протягом двох днів автор оголошення, очевидець, поки що утримується від коментарів пресі. Але, як ми з'ясували, касир, яку звинувачують в тому, що вона відмовилася обслуговувати клієнтів – співробітниця одного з відділень у Дніпрі.
Спікер ПриватБанку Олег Серга ситуацію нам прокоментував коротко, повідомивши, що в міру з'ясування обставин готовий буде розповісти подробиці.
"Я дізнаюся, що сталося, і повідомлю. Але, якщо співробітниця банку керувалася карантинними вимогами, то вона була права. Дистанцію в півтора метра між кожною людиною ніхто не відміняв, принаймні до кінця серпня", – повідомив нам Олег Серга.
Нагадаємо, нещодавно в Мережі розгорівся скандал через ЛГБТ-карти ПриватБанку. З нагоди місяця прайду держбанк випустив спеціальні банківські карти, представлені в двох дизайнах: на першому варіанті написано "Рівність прав", на другому намальована людина, яка тримає плакат "Ми всі люди".