Клієнтка Ощадбанку звинуватила співробітників фінустанови в тому, що вони нав'язували їй оформлення кредитної картки, хоча вона прийшла зробити картку киянина.
Про це жінка написала на спеціальному сайті "Мінфін".
За словами користувачки, у відділенні її буквально поставили перед фактом і заявили, що отримати картку киянина можна лише паралельно оформивши кредитку.
"Я кілька разів сказала: кредитна картка мені не потрібна. Але співробітниця й надалі продовжила гнути лінію щодо її обов'язковості. У результаті довелося погодитись", – пише клієнтка.
Після цього їй постійно почали дзвонити з Ощадбанку та обов'язково вимагають активувати карту .
"Я говорю, що не збираюся її користуватися. Вони кажуть: проведіть хоча б одну операцію, інакше ви не зможете її закрити", – йдеться у відгуку.
Що відповіли у Ощадбанку?
Співробітники банку вибачилися перед клієнткою та підтвердили, що оформлення кредитної картки у цьому випадку зовсім не обов'язкове.
"Зробимо все необхідне, щоб не допустити повторення подібної нагоди", – написали співробітники Ощадбанку.
Новий додаток Ощадбанку
Ощадбанк запустив новий мобільний додаток "Мобільний Ощад", який має повністю замінити існуючу програму – "Ощад 24/7".
У новому додатку користувачів супроводжуватиме віртуальний помічник Ощадик та з'являться нові, зручні функції.
У прес-службі банку повідомили, що для проведення транзакції тепер достатньо 1 кліка замість п'яти.
"Сьогодні" раніше писали, що шахраї придумали новий спосіб красти банківські дані через мобільні телефони.
Ми також розповідали, що Ощадбанк виставить на продаж проблемні кредити.