Клієнтка Ощадбанку не змогла забрати свої гроші в банку, які поклала на депозит.
Про це вона написала на сайті Мінфіну.
За словами обуреної клієнтки, валютний депозит вона оформила в 2020 році.
"Відсотки за депозитом мізерні (з 3 тис. дол. приблизно 3 дол. на місяць). Цього літа закінчився строк депозиту, його автоматично продовжили ще на рік, але ніхто навіть не подумав повідомити, що відсотки стали зовсім примарними (на ті ж самі 3 тис. – 60 центів)", – поскаржилася вона.
Коли клієнтка хотіла забрати свої гроші – їй відмовили, аргументуючи це тим, що в Ощадбанку розірвання депозитного договору неможливе до закінчення його строку.
"Чому я не маю права забрати свої кровні? Чому я не маю права розірвати угоду в односторонньому порядку, якщо мені зовсім не подобаються умови депозиту? Адже ви не вважаєте за потрібне інформувати своїх клієнтів про зміну процентної ставки (особливо в бік зниження)" , – написала вона.
Що кажуть в Ощадбанку
На коментар вкладниці представники банку відповіли, що інформація про актуальні депозитні ставки в банку не ховають, вона є у відкритому доступі на офіційному сайті й оновлюється вчасно.
Також вони відзначили, що під час відкриття депозиту укладається договір, який визначає умови взаємодії між клієнтом і банком.
Також читайте:
- 10 квітня 2020 року Міністерство фінансів Росії повідомило про купівлю в Центробанку РФ контрольного пакету державного Сбербанку Росії.
- 50% і одна акція обійшлися російському Фонду національного добробуту в 2,14 трлн рублів.
- Уже в серпні державний Ощадбанк виграв суд у Сбербанку Росії в суперечці за права на товарний знак.
- В Ощадбанку заявляли, що використання Сбербанком Росії бренду "Сбербанк" може вводити клієнтів в оману і впливати на їхню поведінку.
Нагадаємо, Ощадбанк може отримати 100 млн євро від Європейського банку реконструкції та розвитку(ЄБРР). Сам ЄБРР отримає право викупу частки в банку. Тобто така угода – це крок до приватизації Ощадбанку.