Нацбанк розповів про те, як правильно інформувати клієнтів

23 червня, 17:57

Вікторія Подолянець Вікторія Подолянець

Банки повинні забезпечити прозорість банківських і фінансових послуг для споживачів

Національний банк України, який підрахував прибуток банків, розповів, як захищатиме права споживачів у банківській сфері.

Реклама

Регулятор вважає, що головне завдання – забезпечити прозорість банківських і фінансових послуг для споживачів.

"Клієнти повинні чітко розуміти, на яких умовах вони отримують послугу, якими будуть витрати або дохід. З цією метою НБУ прийняв вимоги до розкриття повної інформації про послуги та пропозиції в рекламі і на сайтах банків. Клієнт повинен розуміти всі основні умови послуги, пропозиції або акції банку", – повідомили на сайті НБУ.

Там пояснили на конкретному прикладі, вибравши випадок із звернень громадян до Національного банку. Банк запропонував своїм клієнтам акцію, щоб популяризувати безготівкові розрахунки. Умови акції: клієнт може зробити певну кількість безготівкових операцій на загальну суму кілька тисяч гривень і отримати кешбек, тобто повернення банком певної суми коштів. У рекламних матеріалах банку говорилося, що клієнти можуть купувати товари в інтернеті, здійснювати онлайн-розрахунки в магазинах тощо. Однак у детальних правилах на сайті банку вказували операції, які є винятком і на які акція не поширюється. Дехто з клієнтів, ймовірно, не ознайомився з докладними правилами. Тому, дізнавшись на практиці про такі винятки і не отримавши кешбек, люди почали скаржитися на фінансову установу. Адже банк не розкрив належним чином інформацію про умови своєї пропозиції, не згадавши в рекламних матеріалах про операції-винятки.

"Як вирішувати такі ситуації? Клієнтам варто уважно читати правила акцій фінансових установ. Водночас банкам варто розповідати в рекламі про свої акції, бонуси, пропозиції чи послуги так, щоб клієнти чітко розуміли умови і наявні обмеження або винятки. Якщо все ж клієнт потрапив у ситуацію, коли банк, на його думку, порушує умови оголошених ним акцій, потрібно написати звернення на ім'я керівництва фінустанови, а в разі нехтування скаргою – звертатися до Національного банку", – порадили в НБУ.

В тренді
Інфографіка. Гроші з COVID-фонду витрачають на дороги та соціалку
Реклама

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що Нацбанк дозволив банкам не проводити фінансові операції для нервових клієнтів.

Також в НБУ розповіли, як пов'язана іпотека, облікова ставка, курс гривні, інфляція і пом'якшення карантину.

Детальніше про те, як регулюють ціни, дивіться в сюжеті "Сьогодні":

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти