Клієнтка Monobank, яка користувалась послугами фінансової установи 4 роки, поскаржилась на вкрай неприємну ситуацію, яка сталася з нею під час війни.
Як вона пояснила у відгуку на сайті "Мінфін", ще 30 квітня їй раптово відмовили в обслуговуванні: причин не пояснили і заблокували картку.
"Я залишилася без грошей на тиждень під час війни, отримала нервовий зрив (цікаво, ви оплатите мені лікування?) і вирішила вивчити всі положення та правила вашого банку", – зазначила українка.
За її словами, відповідно до правил банку, їй не мали раптово блокувати картку. Згідно з документами, банк має право відмовити лише у випуску, активації, перевипуску чи розблокування картки або відмовитись надати / відновити кредитний ліміт.
З огляду на ситуацію, клієнтка запропонувала Monobank зробити кілька оновлень, які б значно полегшили життя клієнтів:
- дозволити заходити в профіль з різних пристроїв лише з авторизацією по фото;
- надати клієнту можливість скористатись послугами банку в день блокування картки, щоб зняти залишки грошей;
- запровадити опитування серед клієнтів для поліпшення обслуговування;
- надсилати повідомлення про блокування картки.
Що відповіли у банку?
У службі підтримки Monobank зазначили, що ситуація й справді неприємна. Співробітники фінустанови додали, що банк ухвалює виважені рішення щодо можливості обслуговування, аналізує інформацію з різних перевірених джерел.
"Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку", – пояснили клієнтці.
Однак там додали, що пропозиції українки передали на розгляд та подякували за них.
Послуга інтернет-еквайрингу
У травні Monobank запровадив послугу інтернет-еквайрингу для своїх клієнтів. Українці, що ведуть бізнес онлайн, отримали змогу простіше приймати платежі за товари – це одноразові розрахунки, що зручно для торговців у Мережі.
Клієнти банку можуть налаштувати оплату картками на своєму сайті, у мобільному додатку чи інтернет-магазині. Для будь-якої форми бізнесу доступний гнучкий набір інструментів:
- для збору донатів;
- для власників інтернет-магазинів;
- для власників сайтів та індивідуальних проєктів;
- для ФОП та благодійних фондів.
До кінця червня тариф за користування послугою становитиме 0,6% від суми кожної операції.
"Сьогодні" розповідали про особливості SWIFT-переказів, як ними скористатися українцям, а також писали, який тариф встановив "Нафтогаз" за блакитне паливо для своїх клієнтів.