Клієнт Ощадбанку поскаржився, що фінустанова змінила валютний курс транзакції заднім числом, тим самим завівши дебетову карту в мінус.
Про це українець написав відгук на спеціалізованому сайті "Мінфін".
"Я розумію, що сьогоднішній курс вищий за вчорашній. А якщо він завтра знову зросте, то ви знову перерахуєте? А якщо впаде, повернете? Сумніваюсь. Чому клієнти мають платити за ваші косяки?" – йдеться у скарзі.
Що відповіли у Ощадбанку?
Представники банку відреагували на відгук і зазначили, що валюта конвертується за курсом банку для платіжних карток у день списання, а не в день проведення операції.
Тобто банк може обробляти якусь операцію 3 дні та порахувати за курсом на третій день, адже саме у цей момент відбулося списання.
Ощадбанк змінив умови кредитів
З 1 травня банк відновив встановлення кредитних лімітів для клієнтів. Зробити це можуть клієнти, які отримують у банку заробітну плату чи пенсію.
Ліміт можна встановити у розмірі до 15 тисяч гривень терміном на 60 місяців і довідку про доходи для цього не вимагатимуть.
До речі, встановлені ще до війни кредитні ліміти Ощадбанк не змінював і зупинив нарахування відсотків за ними до 1 червня 2022 року. Також на стандартних умовах можна проводити кредитування під заставу депозитів.
"Сьогодні" раніше писали, чому пенсіонери звинуватили Ощадбанк у нав'язуванні кредитів, та розповідали, чого чекати від курсу долара в українських банках після скандального рішення НБУ.