Для клієнтів ПриватБанку з 1 червня працюють нові правила: українці щомісяця повинні вносити платежі за картковими кредитами. Але для тих, хто не може платити через війну, банк запропонували кілька варіантів виплат.
Про це в інтерв'ю Мінфіну розповів керівник дирекції роздрібного бізнесу ПриватБанку Дмитро Мусієнко.
Він розповів, що клієнтам не нараховуватимуть штрафи за прострочені платежі за кредитними картками. Але співробітники банку телефонуватимуть таким клієнтам і нагадуватимуть про платежі.
Він також наголосив, що банк розробив кілька програм реструктуризації кредитів для кожного клієнта. Наприклад:
- клієнтам, які своєчасно вноситимуть обов'язковий щомісячний платіж у розмірі 5% суми заборгованості, пропонують знижену ставку – 1,7%;
- клієнтам з обмеженими фінансовими можливостями встановлено менший щомісячний платіж від 1,5% до 4,9%;
- для клієнтів, які зовсім не можуть платити, будуть оформлені окремі кредити.
Зазначимо, що, за даними Національного банку, станом на 1 березня в Україні рівень "поганих" кредитів становить 305 млрд грн. 43 млрд грн із них – борги фізичних осіб.
Послуга розстрочки
Раніше "Сьогодні" писали, що з 25 травня клієнти ПриватБанку можуть купувати товари в кредит у мережах магазинів-партнерів.
Дізнатися про доступний ліміт за кредитом можна у додатку "Приват24":
- натиснути "Сервіси";
- потім "Кредити" та "Оплата частинами/Миттєва розстрочка".
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк змінив валютні правила для клієнтів. Також ми писали, коли банк почне виплачувати українцям гроші від спільного проєкту Міжнародного Комітету Червоного Хреста та Мінсоцполітики.