Функція захисту прав споживачів фінансових послугповинна запрацювати в Національному банку України (НБУ) на початку 2020 року, вже створено відповідне управління. Про це заявив глава регулятора Яків Смолій під час круглого столу з представниками фінсектору.
Сама концепція була запропонована для громадського обговорення в червні цього року, повідомляє прес-служба Нацбанку.
За словами Смолія, фінансовий сектор потребує ефективного механізму захисту прав клієнтів банків.

"Для комплексного здійснення цієї функції ми створили новий підрозділ в Національному банку – управління захисту прав споживачів фінансових послуг, який буде займатися захистом прав клієнтів і працювати над розвитком клієнтського регулювання", – підкреслив голова НБУ.
Представники центрального банку звернули увагу на основні порушення при наданні фінпослуг клієнтам, в тому числі нав'язування послуг третіх осіб, оманливий розрахунок процентної ставки (приховування тарифів і комісій), а також оманлива реклама.
"Оманлива реклама і приховані комісії в короткостроковій перспективі дозволяють банкам отримати прибуток, однак в довгостроковій – руйнують довіру населення до банківської системи. Така ситуація не сприяє зростанню економіки і відновленню кредитування. Саме тому ми плануємо встановити вимоги до розкриття інформації банками на їх сайтах і в рекламі", - зазначила перший заступник голови НБУ Катерина Рожкова.
Новини "Сьогодні" повідомляли, що Україна і Польща знаходяться на останньому – 30-му – місці в рейтингу фінансової грамотності населення. Зокрема, українці в основному не ведуть особистий бюджет.
На думку експертів, низька поінформованість в фінансах пояснюється об'єктивними причинами. Детальніше читайте в статті на сайті "Сьогодні": "Провал по фінансовій грамотності: що спільного в українців з жителями Таїланду".
ТОП найнахабніших афер в обмінниках дивіться у сюжеті наших журналістів: