Клієнтка Monobank не змогла зняти гроші зі своєї картки за кордоном. Банк раптово і без попереджень заблокував можливість користування його послугами.
Про це Наталія залишила відгук на сайті Мінфіну.
Виявляється, через деякий час після відкриття картки та її поповнення банк припинив обслуговування клієнтки, а її власні гроші заблокував. Дізналася вона про це, лише коли хотіла зняти кошти за кордоном і зробити цього не змогла.
"Хотіла зняти кошти з картки за кордоном і не змогла... Виявилося, банк прийняв рішення припинити моє обслуговування, заблокувавши мої кошти", — пише Наталія.
"Обслуговуюся в багатьох банках, і ніхто жодного разу не приймав таких рішень! Ніхто не блокував просто так мої кошти, без пояснення причини! Ніхто не просив писати заяви, а потім робити селфі, а потім танців з бубном, щоб повернути свої кошти", — додає вона.
Кошти зрештою банк повернув, однак зауважив, що "на основі накопиченої інформації з різних джерел банк може прийняти рішення про відмову в подальшому обслуговуванні на свій розсуд і без вказівки причин, відповідно до пункту договору 6.3.1".
Для уточнення ситуації Monobank безпосередньо сконтактував з клієнткою.
Нова послуга від ПриватБанку
ПриватБанк запустив сервіс поповнення банківських карток на касах торговельних точок в Україні.
Він має назву "Поповнення на касі" і дає змогу поповнювати картки українських банків не лише в терміналах та відділеннях, а й разом з оплатою покупок на касах торговельних точок.
Таким чином можна поповнити свою картку на суму від 20 до 4999 грн. Це поширюється на картки усіх українських банків, а не лише ПриватБанку.
Нагадаємо, з 1 червня фінустанови повернули деякі довоєнні правила кредитування, зокрема скасували кредитні канікули, які були запроваджені на початку війни.
Раніше ми розповідали, як українцям за кордоном вигідно користуватися валютою.