Клієнтка Monobank не змогла розплатитися карткою в магазині. Незважаючи на те, що спочатку гроші були зняті, транзакція не пройшла.
Про ситуацію, що склалася, українка написала на сайті "Мінфін".
"Хотіла оплатити покупки, прийшло смс що гроші зняті, але продавець сказав, що відхилили. Після дзвінка в службу сказали, що дійсно гроші не дійшли і їх повернуть. Протягом години вони повернулися, в магазині розплатилася готівкою", – написала дівчина.
За її словами, через два дні після невдалої оплати карткою вночі гроші знову списали.
"Зв'язуюся з службою підтримки і мене запевняють що магазин зняв ці гроші. Приїхавши в магазин вони перевіряють термінал, дзвонять в ПриватБанк, і банк підтверджує, що гроші не приходили", – додала дівчина, зазначивши, що Monobank запропонував їй почекати 10 днів і підписати згоду на зняття ще 19 доларів за те, що банк розбиратиметься.
У Monobank відповіли дівчині, що потрібно перевірити ситуацію.
Звернення клієнтки Monobank до Гороховського
Співзасновник Monobank Олег Гороховський заявив про те, що під час отримання платежів клієнтів цифрового банку тепер у виписці відображається прізвище відправника грошей. Все почалося з персональної скарги однієї з клієнток банку, оскільки звернення на гарячу лінію не допомогли.
Раніше у користувачів не висвітлювалися прізвища, хто відправляв кошти з карти Monobank на карту Monobank. Тільки "Анна Б." або "Ірина П."
Відразу після звернення Наталії Monobank виправили цю проблему, тепер прізвище відправника відображається у виписці повністю під час всіх нових платежів всередині Монобанку.
Також читайте новини на тему:
- Monobank змінив тарифи за вихідними SWIFT-платежами, а також дозволив ФОПам поповнювати рахунок через термінали і каси банків.
- В Україні запрацювала нова система блокування рахунків боржників і автоматичного списання грошей. Вона була узаконена у квітні, а на її впровадження давалося три місяці.