Не так давно, щоб скористатися послугами банку, потрібно було обов'язково йти у відділення, нести з собою купу документів, та ще й частенько просиджувати в чергах. Після появи мобільних додатків необхідність в таких візитах здебільшого відпала. Сьогодні клієнти банків можуть відкривати і закривати рахунки, замовляти карти, змінювати дані і робити багато інших операцій онлайн, користуючись інтернет-банкінгом або додатками для смартфонів. А якщо щось не виходить – отримати консультацію по телефону через службу підтримки клієнтів або кол-центр.
Але тепер і мобільний банкінг – "вчорашній день". На зміну йому в багатьох країнах вже прийшли банкінги в месенджерах. Нещодавно перший повноцінний банкінг в месенджерах запустив в Україні і ПУМБ.
Чому месенджери
За оцінкамиекспертів,месенджери-одинзнайбільшдинамічних видівінтерактивногоспілкування.Прогнозується,щовжевнайближчомумайбутньомувонистанутьнавітьбільшпопулярні,ніжсоцмережі.
Длябізнесумесенджери-набагатобільшзручний і дешевийспосібствореннявласнихмайданчиків,ніжмобільнідодатки.Тутне потрібнопрописуватиокремийкод"знуля",функціоналпопулярнихмесенджерів-такихякViber,Telegramіін.-дозволяєкомпаніямстворювативласні"міні-сайти"наспільній платформі-паблік-акаунтиабочат-боти.Їхфункціоналне вужче,ніжудодатків.Алеспілкуваннязклієнтамивиходитьнабагатобільшперсоніфікованим.
Ужесьогоднівпопулярнихмесенджерахналічуються сотніінавітьтисячі"міні-сайтів"ЗМІ,ресторанівітуристичнихфірм,клінікіосвітніхустанов.АнещодавноПерший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) запустив перший в Україні повноцінний банкінг в месенджерах.
ПершийбанківськийсервісвмесенджеріПУМБзапустиввViber.Утестовомурежимівінпрацювавз квітня2018 року.Сьогоднівжепрацюєвзвичайномурежимі.Авжовтні2018роки з'явивсябанкінгвTelegram.УнайближчомумайбутньомуготуєтьсязапускповноцінногобанкінгувFacebook.
Чим може бути корисний банкінг в месенджері
БанкінгвViberє чимось середнімміжзвичайнимчатоміміні-додатком.Підключившисьдочат-ботубанку,вибачите"кнопки"послуг.Алекрімтого-отримуєтеінструкціїпро користуванняу виглядімиттєвихповідомлень.
Черезмесенджерможнадізнатисякурсвалютіпоповнитимобільнийтелефон,можнаоформитибанківськукартуабоподатизаявкунакредит.Акрімтого,отримативсюінформаціюпо своїх рахункахібанківських картах:подивитисясуму,відстежитирухкоштівібагато іншого.Аякщоякихосьфункційвмесенджеріщене вистачає,єкнопкаідляпереходуназвичайнийсайтмобільногобанкінгу.
Приєднатисядобанкінгувмесенджерахможназа допомогоюQR-кодунижче.
"Глобальнадіджіталізація-серйознийвикликдлябанківськогосектора.Все більша кількістьсервісів,втомучисліфінансових,стаютьдоступнимичерезмобільнідодатки.СаметомуПУМБвирішивйтинатериторії,якізвичніізручнідлянашихклієнтів.Мишукалиможливості,якідозволилибвдужекороткітермінирозгортатибанківськийсервіснарізнихплатформахвмесенджерах.Мизнайшлитакетехнологічне рішенняспільнознашимипартнерами-компанієюMiddleware Inc.Завдяки цьомумизапустилидесятки банківських сервісів в Viber-месенджері, адодаванняфункціоналувмесенджерTelegramзайняловсьогодвадні",-говоритьСергійЧерненко,головаправлінняПУМБ.
ЗапусквкороткітермінибанківськогосервісуПУМБвмесенджерахставможливимзавдякиствореннюспеціальноїбот-платформи,якаєчастиноюзагальноїстратегії"цифровоїтрансформації",що реалізуєтьсябанкомз2016 року.ВрамкахцієїстратегіїПУМБвпартнерствізкомпанієюMiddleWare Incрозробиливласне"цифровеядро"набазіхмарноїтехнологіїCorezoid Process Engine,щодозволяєавтоматизуватибудь-якийпроцесбезвитратнанаписанняпрограмногокодуіприскорюєвпровадженнябудь-якихнововведень.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше