За мита на дизель "заплатять" пенсіонери та громадяни з низьким рівнем доходів, – нардеп

10 серпня 2020, 18:40

Инна Бабур Инна Бабур

Введення мит на імпорт дизпалива може зірвати збиральну і посівну кампанію

Введення мит на імпорт дизельного палива, на якому наполягає "Укртатнафта" Ігоря Коломойського, може зірвати збиральну і посівну кампанію. Про це заявив народний депутат Муса Магомедов, пише "Politeka".

Реклама

За його словами, ініціатива "Укртатнафти" часто висвітлюється у ЗМІ як патріотичний крок для обмеження впливу країни-агресора, проте насправді це лобістський хід для посилення своїх позицій на ринку і отримання надприбутків. При цьому основний удар припаде на аграріїв, які саме зараз заходять в збиральну і посівну кампанію.

"Вся с/г техніка нашого АПК працює на дизпаливі. Зростання цін на ДП призведе до зростання витрат аграріїв і може частково зірвати обидві кампанії. Дрібні і середні агрогосподарства взагалі можуть зазнати збитків. Зростання витрат значно знизить фінансовий результат галузі за підсумками року. З огляду на той факт, що АПК сьогодні є найбільшим експортером, країна отримає менше валюти, а бюджет менше податків. Це, в свою чергу, призведе до ще більшого ослаблення гривні і зростання дефіциту Пенсійного фонду. Плюс до всього, зростання витрат аграріїв неминуче обернеться підвищенням цін на продукти харчування. Таким чином за бажання групи "Привату" заробити надприбуток в результаті "заплатять" пенсіонери та громадяни з низьким рівнем доходів", – підкреслив Муса Магомедов.

Нагадаємо, на початку липня "Укртатнафта" звернулася в Міненерго з проханням ввести мита на імпорт дизпалива. Це вже друга спроба "Укртатнафти" домогтися введення мит з початку цього року.

В тренді
Ринок праці ожив. Які професії опинилися в топі, а кого чекає дефіцит робочих місць
Роботодавці хочуть швидких грошей
В тренді
Долар застиг на місці, євро подешевшав: курс валют НБУ
Курс долара в Україні завмер
В тренді
Через війну в Ізраїлі МАУ скасувала авіарейси до Тель-Авіва: що робити з квитками
МАУ відкриває нові рейси з Києва і скасовує плату за зміну дати вильоту

Президент Нафтогазової асоціації Неля Привалова раніше заявляла, що введення спецмита призведе до підвищення цін на паливо, в результаті чого постраждають, перш за все, аграрії, металурги, перевізники, а загальні втрати економіки становитимуть близько 11 млрд грн.

Реклама

У січні 2020 р. "Укртатнафта" вже зверталася до Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства за фактом нібито антиконкурентних дій при поставках в Україну російського дизельного палива і скрапленого газу і вимагала введення на них мит в розмірі 8,46%. Однак Міжвідомча комісія не знайшла підстав для антисубсидиційного розслідування і відмовилася вводити мита.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти