В Україні у тестовому режимі запрацювала онлайн-система скарг на роботу Державної митної служби (ДТС). Про це написав очільник служби Максим Нефьодов на своїй сторінці в Facebook.
"План такий: до п'яти робочих днів на розгляд скарги про роботу нової митниці, спробуємо відповідати по суті, людською мовою, всі комунікації виключно в електронній формі", – повідомив він.
Очільник ДТС додав, що в кожному регіоні виділені люди, яким перенаправлятимуться скарги, а на центральному рівні відслідковуватиметься статистика та об'єктивність відповідей.
"Відразу кажу – це інструмент реакції на проблеми, а не спаму, наприклад, "знизьте мито" або "розкажіть, як імпортувати білих ведмедів". На таке відповідати не будемо", – зазначив Нефьодов.
За його словами, з грудня служба має намір запустити цей же інтерфейс в загальному контактному центрі уряду, який впроваджує міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
Новини "Сьогодні" писали, 18 грудня 2018 року Кабмін ухвалив рішення про поділ Державної фіскальної служби на два окремих органи- митну та податкову служби. За підсумками конкурсів митницю очолив Максим Нефьодов, а податкову – Сергій Верланов.
Раніше на Львівській митниці врятували від загибелі 13 пітонів. Детальніше дивіться в нашому сюжеті: