В Україні запустили онлайн-систему скарг на митницю

23 листопада 2019, 12:17

За словами Нефьодова, новий інструмент – це реакція на проблеми

В Україні у тестовому режимі запрацювала онлайн-система скарг на роботу Державної митної служби (ДТС). Про це написав очільник служби Максим Нефьодов на своїй сторінці в Facebook.

Реклама

"План такий: до п'яти робочих днів на розгляд скарги про роботу нової митниці, спробуємо відповідати по суті, людською мовою, всі комунікації виключно в електронній формі", – повідомив він.

Очільник ДТС додав, що в кожному регіоні виділені люди, яким перенаправлятимуться скарги, а на центральному рівні відслідковуватиметься статистика та об'єктивність відповідей.

"Відразу кажу – це інструмент реакції на проблеми, а не спаму, наприклад, "знизьте мито" або "розкажіть, як імпортувати білих ведмедів". На таке відповідати не будемо", – зазначив Нефьодов.

В тренді
Долар між довгими вихідними застряг на мінімумі з березня: офіційний курс

За його словами, з грудня служба має намір запустити цей же інтерфейс в загальному контактному центрі уряду, який впроваджує міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.

Реклама

Новини "Сьогодні" писали, 18 грудня 2018 року Кабмін ухвалив рішення про поділ Державної фіскальної служби на два окремих органи- митну та податкову служби. За підсумками конкурсів митницю очолив Максим Нефьодов, а податкову – Сергій Верланов.


Раніше на Львівській митниці врятували від загибелі 13 пітонів. Детальніше дивіться в нашому сюжеті:

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти