Єдиною галуззюавтомобілебудування ,яка за підсумкамипершого півріччя2014-гопоказала зниження ,стало виробництвоавтобусів.Випуск цієїавтопродукціїскоротивсянацілих48 %в порівнянні з першимпівріччям2013-го, пише "Капитал".
"Попитна автобусирізкозменшився ,оскільки падінняВВПзнижуєекономічні очікуванняавтоперевізниківі змушує їхвідкладатикапітальніінвестиції в розширеннята оновленняпарку автобусів " ,- зазначивстаршийаналітик компанії"АРТКапітал" ОлексійАндрейченко.
За його словамивпливаєнаринокі ситуаціявДонбасіта Криму." Такожтреба врахувати ,що черезанексії Кримута бойових дійнасходіУкраїнипопит на машиниз бокупокупців зцих територійвідсутній" ,- пояснивАндрейченко.
Заступникголови правління з виробництвакорпорації " УкрАвто" ( Запорізькийавтозавод )ОлегПапашевв падіннівиробництвазвинувачуєскладнугеополітичнуситуацію:"Там(у Росії -Ред.)зкінця 2012р. введеноутилізаційнийзбір ,у зв'язкуз чимпоставкиавтобусівз України практичнозупинені" .
Директордепартаменту маркетингуі промислово -економічного аналізуасоціаціїавтовиробників"Укравтопром " ГеоргійОвсянниковпояснив ,що багато в чомупопитна автобусивнутрішнього виробництваформується за рахунокмуніципальних тадержавнихзакупівель.
"Останнім часомзначно активізувавсяімпортб /у- автобусів.За три останні рокивУкраїнібуловвезено близько7тис. такихавтобусів.Настільки значніобсягипросто немоглине створитидодаткового тискунавітчизнянихвиробників" ,- сказавОвсянников.За даними " Укравтопрому " ,за2011-2013рр .вУкраїнібуло вироблено9,7тис.автобусів.
Прогнозувативиробничі показникинадругу половину поточного рокуексперти неберуться.
Нагадаємо ,зачервень 2014-го виробництво легковихавтовпало на 78,3% порівняно з тимже місяцем2013 року ісклаловсього тисячуодиниць.Прицьому в ціломуза перше півріччя2014-говиробництво " лекковушек "вирослонавиробництво " легковику " зазбільшилосяна 30,9 % порівняноз першимпівріччям 2013 р.