Єдиною галуззюавтомобілебудування,яка за підсумкамипершого півріччя2014-гопоказала зниження,стало виробництвоавтобусів.Випуск цієїавтопродукціїскоротивсянацілих48%в порівнянні з першимпівріччям2013-го, пише "Капитал".
"Попитна автобусирізкозменшився,оскільки падінняВВПзнижуєекономічні очікуванняавтоперевізниківі змушує їхвідкладатикапітальніінвестиції в розширеннята оновленняпарку автобусів",- зазначивстаршийаналітик компанії"АРТКапітал" ОлексійАндрейченко.
За його словамивпливаєнаринокі ситуаціявДонбасіта Криму."Такожтреба врахувати,що черезанексії Кримута бойових дійнасходіУкраїнипопит на машиниз бокупокупців зцих територійвідсутній",- пояснивАндрейченко.
Заступникголови правління з виробництвакорпорації "УкрАвто" (Запорізькийавтозавод)ОлегПапашевв падіннівиробництвазвинувачуєскладнугеополітичнуситуацію:"Там(у Росії -Ред.)зкінця 2012р. введеноутилізаційнийзбір,у зв'язкуз чимпоставкиавтобусівз України практичнозупинені".
Директордепартаменту маркетингуі промислово-економічного аналізуасоціаціїавтовиробників"Укравтопром" ГеоргійОвсянниковпояснив,що багато в чомупопитна автобусивнутрішнього виробництваформується за рахунокмуніципальних тадержавнихзакупівель.
"Останнім часомзначно активізувавсяімпортб /у-автобусів.За три останні рокивУкраїнібуловвезено близько7тис. такихавтобусів.Настільки значніобсягипросто немоглине створитидодаткового тискунавітчизнянихвиробників",- сказавОвсянников.За даними "Укравтопрому",за2011-2013рр.вУкраїнібуло вироблено9,7тис.автобусів.
Прогнозувативиробничі показникинадругу половину поточного рокуексперти неберуться.
Нагадаємо,зачервень 2014-го виробництво легковихавтовпало на 78,3% порівняно з тимже місяцем2013 року ісклаловсього тисячуодиниць.Прицьому в ціломуза перше півріччя2014-говиробництво "лекковушек"вирослонавиробництво "легковику" зазбільшилосяна 30,9% порівняноз першимпівріччям 2013 р.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше