УЗ побоюється перебоїв із поставками дизпалива в разі введення мит, – Довгаленко

5 серпня, 17:03

Инна Бабур Инна Бабур

Компанія може зіткнутися з дефіцитом палива для забезпечення безперервної роботи залізниці

АТ "Укрзалізниця" припускає, що в разі введення мит на імпорт дизельного палива, компанія може зіткнутися з дефіцитом палива для забезпечення безперервної роботи залізниці.

Реклама

Про це повідомив начальник департаменту закупівель залізничного монополіста Сергій Довгаленко.

"Мене більше турбує не зміна вартості, а саме фізична наявність ресурсу. Я вам можу сказати, просто досвід попереднього року (введення спецмита 3,75% на дизпаливо із серпня 2019 року), така проблема існувала і дуже серйозно. Нам вдалося з неї вийти просто за рахунок того, що у нас хороші партнерські відносини з нашими постачальниками, і вони нам буквально по чайній ложці, але все ж таки давали, щоб ми не зупинялися", – повідомив він.

Проблема зі стабільністю поставок, за словами Довгаленка, може виникнути через те, що після введення мит на внутрішньому ринку утворюється перекіс і ціни всередині країни стануть істотно вищими за світові.

"Наша формула корелюється по світовому ринку, а український ринок у таких випадках, коли вводяться якісь акцизи або якісь певні локальні зміни відбуваються, йде у протилежну тенденцію від світового. І тому виходить, що у нас ціни, навпаки, занадто низькі, і трейдерам просто невигідно ресурс віддавати, бо їм значно вигідніше віддавати його уроздріб", – пояснив Довлагенко.

В тренді
Інфографіка. Гроші з COVID-фонду витрачають на дороги та соціалку
Реклама

Він додав, що раніше "Укрзалізниця" вже доносила до уряду свою стурбованість можливими обмеженнями на ринку дизпалива.

Нагадаємо, на початку липня "Укртатнафта" звернулася до Міненерго з проханням ввести мита на імпорт ДП. Це вже друга спроба "Укртатнафти" домогтися введень мит від початку цього року.

Ще в січні 2020 року "Укртатнафта" зверталася до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за фактом нібито антиконкурентних дій під час поставок в Україну російського дизельного палива і скрапленого газу, і вимагали введення на них мит у розмірі 8,46%. Однак Міжвідомча комісія не знайшла підстав для антисубсидиційного розслідування і відмовилася вводити мито.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти