Зростання вартості залізничних перевезень знову в центрі уваги. Укрзалізниця наполягає на підвищенні вантажних тарифів на чверть. Мовляв, потрібні гроші на нові вагони. Але промисловці проти, кажуть, нове подорожчання вб'є бізнес і доведеться скорочувати працівників. Сьогодні обидві сторони конфлікту сіли за стіл переговорів.
Плануючи підняти вартість своїх послуг на чверть, Укрзалізниця пояснює, що виручені гроші підуть на благо самих підприємців. Для них закуплять нові вагони, а якість наданих послуг піднімуть до європейського рівня.
Спочатку гроші, потім стільці, наполягає монополіст. Але промисловці – не вірять. Кажуть: на цю вудку попадалися вже не раз.
"Хто-небудь задавався питанням, а куди зникли гроші на амортизацію. Їх що держава забрала, коли забирала гроші в Укрзалізниця? Їх кудись на інші цілі витратили?", – каже Володимир Клименко, президент Української зернової асоціації.
Не потрібно вигадувати велосипед, закликають основні користувачі залізничних послуг. І згадують, що ще два роки тому була розроблена схема виведення Укрзалізниці з кризи. Визначальним фактором були не грошові вливання, а наведення порядку в самому відомстві.
"Десять пунктів, які дозволяють, не підвищуючи тарифи, значно поліпшити роботу Укрзалізниці. В основному це все було щодо корупційних складових, що це не секрет, притаманне. Ми ці пункти виписали, і кожному керівнику давали, і дали панові Балчуну. Всі дивляться і ніхто ніякої реакції", – розповідає Олексій Голубов, президент союзу хіміків України.
Після неодноразових підвищень залізничних тарифів, багато галузей знаходять транспортні альтернативи.
Представники українських галузей відзначають, що компромісом могло б стати створення незалежного органу з регулювання залізничних тарифів.
Читайте також:
- "Укрзалізниця" створила додаток для покупки квитків зі смартфона
- Уряд готує подорожчання на 25% тарифу на вантажні перевезення "Укрзалізниці"
- Кабмін удосконалив корпоративне управління "Укрзалізницею"
- Через два роки Україна може залишитися без потягів – експерти
- "Укрзалізниця" витратила 20 млн гривень на браковані запчастини
- Корупція на держпідприємствах і прослушка для НАБУ: про що розповів Ситник
- Всі вагони підняті на рейки в ході ліквідації їх сходження на станції "Київ-Волинський"
- Балчун пояснив, коли в Україні подорожчають залізничні квитки