"Укрзалізниці" потрібна комплексна реформа, – Скічко

23 вересня 2020, 11:00

Инна Бабур Инна Бабур

У Раді зареєстрований законопроєкт, що передбачає створення Нацкомісії з питань регулювання на транспорті

"Укрзалізниця" має відмовитись від практики вирішення фінансових проблем виключно підвищенням тарифів на перевезення, потрібно подолати корупцію в компанії. Про це заявив народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко, пише "Znaj.ua".

Реклама

"Зазвичай, підвищення тарифів, коли відбувається в "Укрзалізниці" – це не тому що воно є виправданим, а тому, що в "Укрзалізниці" є проблеми, які треба вирішувати, і найкраще це вирішувати за рахунок бізнесу, за рахунок користувача послуг, яким безпосередньо є бізнес чи пасажири", – пояснив Скічко.

На думку депутата, "Укрзалізниця" має підвищувати свою ефективність і прибутковість в першу чергу за рахунок боротьби із внутрішньою корупцією та за рахунок оптимізації витрат.

"Сьогодні, коли залізниця вкладає в тариф всі ті затрати, які несе компанія, вона автоматично вбиває бізнес, який користується послугами "Укрзалізниці"… Якщо ми будемо вкладати в тариф переплати на закупівлях "Укрзалізниці", витрати за утримання вокзалів, за утримання непрофільних активів і т.д., то в результаті ми будемо мати те, що маємо сьогодні", - вважає Скічко.

Він також наголосив, що навести лад з тарифоутворенням зможе незалежний регулятор, законодавчу основу для створення якого вже підготували депутати.

В тренді
Україна націлилася на 2 транші МВФ: які вимоги залишилося виконати
Реклама

"Має бути створена Національна комісія з питань регулювання на транспорті і відповідний законопроєкт вже зарєєстрований в ВР. Ми найближчим часом маємо розглядати його в комітеті, зараз же проходять консультації з основними стейк-холдерами", – повідомив Скічко.

Нагадаємо, раніше "Укрметалургпром" звернувся до НАБУ та Нацполіції з приводу корупційних схем в "Укрзалізниці", пов'язаних з перевезенням вантажів на особливих умовах, що передбачають 20% доплати за пришвидшене перевезення вантажів, в результаті чого втрати гірничодобувних підприємств перевищили 50 млн доларів.

Водночас ексміністр інфраструктури Володимир Омелян назвав істотними недоліками в роботі міністра інфраструктури сумнівну кадрову політику і масштабну корупцію в "Укрзалізниці", а також порадив керівництву Мінінфраструктури і "Укрзалізниці" пошукати фінансовий ресурс не підняттям тарифів на вантажні перевезення, а зосередитися на подоланні корупції, втрати від якої складають 15-20 млрд грн на рік.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти