Україна на карантині: що найчастіше купували в інтернеті

19 серпня 2020, 17:06

Анастасія Іщенко , Ігор Тимофєєв

До рейтингу найцікавіших товарів літа 2020 увірвалися велотовари

Пов'язаний із епідемією коронавірусу карантин в Україні та вимушене усамітнення внесли значні зміни у звичний спосіб життя. Змінилися і звички покупців, які тепер замість путівок і квитків купують велосипеди, а доставка будь-якої продукції стала ледь не топ-запитом у суспільстві. Сайт "Сьогодні" розповідає, що найчастіше українці купували в інтернеті.

Реклама

Виявилося, що набагато частіше українці стали купувати товари для відпочинку на природі (розкладні стільці, намети, рибальські снасті, садові столи, гамаки), але рідше – замовляти портативні колонки, навушники, дорожні сумки й рюкзаки.

За даними маркетплейса Prom.ua, цього літа майже в 4 рази зріс попит на розкладні стільці й столи, а також скейтборди і ролерсерфи.

"В країні набуває популярності внутрішній туризм. Також багато хто переїхав на дачу. У підсумку онлайн купують все для дачі, саду, риболовлі та походів або виїздів на природу. Найбільше замовляють тенти і намети. На них витрачають близько 1300 грн. Потім вибирають садові або розкладні столи, стільці (760-880 грн), гамаки (400 грн) і поливальні шланги (410 грн). На вудки, спінінги витрачають близько 590 грн, на рибальські снасті – 450 грн, що в 2,5 рази більше, ніж минулого року. Порівняно з минулим роком, влітку 2020-го українці витрачають на 12-17% менше на товари для дачі та відпочинку", – каже Лілія Овчинникова, керівник пресслужби Prom.ua.

Для дітей замовляють батути, скейтборди і ролерсерфи. В середньому на батути витрачають 5000 грн, а на скейтборди і ролерсерфи – 520 грн.

Техніку купують трохи менше, але деякі товари впевнено тримаються у топі. В основному замовляють смарт-годинники і фітнес-браслети, а от портативні колонки і навушники цього літа стали купувати рідше. Так, якщо влітку 2019 року на порталі було 29 тис. замовлень навушників і гарнітур, то цього літа їх загалом 19900, а кількість замовлень портативних колонок зменшилася з 11300 до 8000.

Реклама

Влітку люди почали відзначати свята. Через карантин весільний сезон стартував пізніше. Тому в інтернеті замовляли повітряні кулі та композиції з них, а також весільні аксесуари. Середній чек – 250 грн. Цікаво, що кількість замовлень повітряних куль за рік зросло з 3500 до 5800, а от весільні аксесуари купували рідше – 4100 замовлень в 2019 році і 3100 – влітку 2020 року.

Керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії Ігор Сироватко каже, що у червні-липні 2020 року найбільшу зацікавленість користувачів на платформі OLX викликали автозапчастини та мобільні телефони. При цьому попит на ці товари за рік збільшився на 49% і 22% відповідно.

"Разом із попитом зросла і пропозиція. Зараз оголошень із запчастинами для транспорту стало більше майже на 43%. Телефонів ж від продавців цього року + 14%, або майже 36 тис. оголошень. До рейтингу найцікавіших товарів влітку 2020-го увірвалися і велотовари. Пропозиція зросла на 47%, а попит – на 69%. Серед оголошень, на які попит, навпаки, значно знизився, очікувано виявилися квитки, на які відгукнулися на 81% менше, ніж минулого літа. Зацікавеність користувачів некритично зменшилася до деяких марок автомобілів", – пояснює Сироватко.

Більше читайте на сайті "Сьогодні" в статті: "Купівельні настрої українців різко змінилися – гроші "летять" "через інтернет".


Про те, як захистити свої права в тому разі, якщо купили неякісні продукти, дивіться в нашому сюжеті:

Всі подробиці в спецтемі Адаптивний карантин в Україні

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти