Україна перегляне політику управління інфраструктурними об'єктами – Омелян

19 травня 2016, 10:03

Держава не завжди є хорошим господарником, повинна бути концесія доріг, портів, зазначив міністр

Україна може переглянути політику управління об'єктами інфраструктури, оскільки держава, як ключовий власник таких об'єктів, не завжди є ефективним менеджером, заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Реклама

Як повідомили в прес-службі Міністерства інфраструктури України, про це він сказав на зустрічі з державним секретарем Міністерства транспорту та цифрової інфраструктури ФРН Райнером Бомбою.

Зустріч чиновників, за інформацією прес-служби, пройшла в Берліні.

"Держава не завжди є хорошим господарником. Повинна бути концесія доріг, портів", – цитує прес-служба міністра.

При цьому Омелян підкреслив, що будівництво швидкісних магістралей також є пріоритетом уряду. Але при цьому влада повинна неухильно вимагати дотримання норм використання вже наявних трас. "Ми не вводимо нові правила – ми вимагаємо дотримання норм, які діють по всій Європі. Ми не тільки повинні будувати дороги, а й раціонально їх використовувати. Перше без другого перетворює ремонт доріг в нераціональну витрату бюджетних коштів у великих розмірах", – підкреслив Омелян .

В тренді
Долар в Україні впав до мінімуму за два місяці: курс Нацбанку
Фото: ADEM ALTAN/AFP via Getty Images
Реклама

Також міністр звернув увагу на розвиток іншого виду транспорту – залізничного. Він повідомив, що Мінінфраструктури пов'язує великі надії з реформуванням однією з ключових держкомпаній – "Укрзалізниці", яка на даний момент проходить процес корпоратизації. "Великі надії на успішну і швидку реорганізацію "Укрзалізниці" пов'язані з її новим керівником – Войтеком Бальчуном", – зазначив Омелян.

У свою чергу, державний секретар Міністерства транспорту та цифрової інфраструктури ФРН сказав, що реформування залізниць – досить тривалий процес, а підтримка автодорожнього господарства – процес вкрай витратний. За словами Бомби, перетворення німецьких залізниць продовжувалося близько 10 років. Що ж стосується автомобільних доріг, то щорічний бюджет на будівництво нових автобанів в Німеччині становить близько 6 млрд євро. Разом з тим, як повідомив він, обсяг платежів, що стягуються з вантажного транспорту за користування німецькими дорогами, досягає 2-5 млрд євро на рік. У цьому контексті Німеччина готова поділитися з Україною досвідом раціонального використання коштів на розвиток доріг та їх управління, сказав представник Міністерства транспорту ФРН.

Раніше прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявляв, що з 2017 року в Україні має запрацювати спеціальний Дорожній фонд, який буде забезпечувати фінансування ведення робіт. За словами Гройсмана, фонд буде поповнюватися за рахунок різних ресурсів, в тому числі міжнародних фінансових вливань, акцизів на нафтопродукти та інше. За рахунок цього фонду можна буде розвивати і проектувати дороги, коридори, що є принципово важливим для України.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти