Списувати старі вагоні потрібно поступово, щоб не створювати на ринку дефіцит, – економіст

2 листопада 2020, 14:40

Инна Бабур Инна Бабур

Виводити старі вагони з обороту треба поступово, паралельно стимулюючи виробництво і закупівлю нових

Списання старих вагонів призведе до дефіциту рухомого складу на залізниці та скорочення обсягу перевезень. Про це заявив голова секретаріату Ради підприємців при кабміні Андрій Забловський.

Реклама

За його словами, рішення Мінінфраструктури щодо зменшення терміну експлуатації залізничних вагонів призведе до списання значної кількості вагонів, що викличе їх дефіцит на ринку перевезень. Як наслідок, постраждає і залізниця, і бізнес, який змушений буде шукати інші варіанти логістики.

"Це може негативно позначитися на тих суб’єктах бізнесу, які традиційно прораховують це. Логістика є в собівартості багатьох товарів. Тому з такими ініціативами треба дуже обережно підходити", – наголосив Забловський.

На його думку, виводити старі вагони з обігу треба поступово, паралельно стимулюючи виробництво та закупівлю нових, щоб уникнути різкого зменшення їх кількості в обігу.

В тренді
Транзит газу падає, втрати економіки зростають – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Фото: "Укртрансгаз"
В тренді
Ринок праці ожив. Які професії опинилися в топі, а кого чекає дефіцит робочих місць
Роботодавці хочуть швидких грошей
В тренді
Долар застиг на місці, євро подешевшав: курс валют НБУ
Курс долара в Україні завмер

"Тут треба фокус робити саме на створенні умов для виробництва нових вагонів, для того, щоб зменшувати кількість старих і поступово їх виводити з обігу", – пояснив Забловський.

Реклама

Раніше народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів, що викличе дефіцит рухомого складу і як наслідок – колапс в промисловості та агросекторі.

В свою чергу віцепрезидент Всеукраїнської аграрної ради Михайло Соколов назвав наміри Мінінфраструктури списувати робочі вагони тільки через вік дуже дивним рішенням, наголосивши, що вагони потрібно списувати виходячи з їх технічного стану, а не терміну експлуатації.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти