АТ "Укрзалізниця" призначила два додаткових потяги з Києва, які будуть курсувати вночі. Про це повідомила пресслужба компанії.
Потяги будуть здійснювати рейси з Києва до Рахова й Одеси, а також у зворотному напрямку.
Вже з 6 серпня курсуватиме потяг №217/218 "Київ – Рахів":
- Вирушати склад буде зі столиці по парних числах о 14:28.
- У зворотному напрямку з Рахова – по непарних числах о 18:20.
Трохи пізніше, з 9 серпня "Укрзалізниця" запустить потяг №287/288 "Київ – Одеса". Здійснювати рейс він буде через день по непарних числах до кінця літа:
- З Києва потяг вирушатиме о 00:55.
- З Одеси – о 13:33.
Пресслужба попереджає, що 21 серпня рейсу не буде з технічних причин.
Через великий пасажиропотік УЗ додала вагони у потяги з найбільш популярними напрямками: з Києва до Маріуполя і Попасної.
Які потяги додали за останній тиждень
Напередодні, 4 серпня, в компанії заявили про введення додаткового рейсу зі Львова до Херсона і назад. №110/109 вирушатиме по парних числах о 16:21 і прибуватиме в Херсон в 11:42. У зворотному напрямку він курсуватиме по непарних числах: о 12:40 вирушатиме з Херсона і прибуватиме до Львова о 08:38.
Менше тижня тому, 30 липня, з'явилися ще чотири додаткових потяги в південному напрямку. Два з них – в Одесу і ще два – в Запоріжжя:
- Потяг № 258/257 Львів – Одеса вирушатиме зі Львова з 30 липня до 10 вересня по парних числах о 17:30. У зворотному напрямку – з 1 серпня до 11 вересня по непарних числах о 17:00;
- Потяг № 242/241 Одеса – Харків: з Одеси 5, 7, 9, 15, 17, 19, 21, 25, 27, 29 серпня о 23:37. Назад – 6, 8, 16, 18, 20, 26 і 28 серпня о 17:36;
- Потяг № 246/245 Запоріжжя – Одеса: із Запоріжжя 5, 15 і 25 серпня о 4:20;
- Потяг № 209 Харків – Запоріжжя: з Харкова буде вирушати 11, 23 і 31 серпня о 1:40.
Нагадаємо, РНБО доручив уряду покласти обов'язки глави правління "Укрзалізниці" на міністра інфраструктури Олександра Кубракова. Рада нацбезпеки насамперед вимагає від керівництва компанії привести до економічно обґрунтованих тарифів вантажні перевезення.
В РНБО зокрема звинувачують топменеджмент в недонарахованні зарплат і неефективних закупівлях, а також у невиконанні показників за капітальними інвестиціями і темпами електрифікації залізниці. Генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак вважає, що в "Укрзалізниці" рентабельні вантажні перевезення, але гроші просто розкрадаються.
Про найактуальніші події розказали у свіжому випуску новин "Сьогодні":