Приховане підвищення залізничних тарифів несе значні ризики для енергетичної безпеки України

11 серпня 2020, 17:32

Инна Бабур Инна Бабур

Уніфікація плати за порожній пробіг може посилити кризу в енергогалузі

Приховане підвищення залізничних тарифів через уніфікацію плати за порожній пробіг несе значні ризики для енергетичної безпеки України. Про це заявив народний депутат, член комітету з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Михайло Волинець, повідомляє "Politeka".

Реклама

За його словами, наразі вугільна галузь та енергетика в цілому переживають значну кризу. Відповідно, будь-яке підвищення тарифів на перевезення вугілля її посилює. "Підвищення тарифів негативно відобразиться на підприємствах вугільної промисловості, бо вони являються споживачами первинних енергоносіїв, в тому числі і електроенергії. І тут дуже важливо передбачити, або компенсацію в вугільній галузі, або якусь приховану дотацію. І треба враховувати, що в нас і приватні є вуглевидобувні підприємства, які також не можна знищувати, бо буде повністю порушена енергетична безпека держави", – зазначив він.

Народний депутат заявив, що раніше вже звертався до Кабінету міністрів та Міністерства інфраструктури з вимогою припинити вирішувати проблему неефективності залізниці за рахунок споживачів. "А чомусь не наводиться лад на залізниці з тими наглядовими радами, величезні зарплати, правлінням, там просто позажирались керівники "Укрзалізниці" і намагаються перекласти на економіку свої проблеми через підвищення тарифів. Проблеми самі створюють і не намагаються їх вирішувати в нормальний цивілізований спосіб".

В тренді
Рекорд з 2018 року: ціни на нафту вийшли на доковідний рівень

Нагадаємо, 5 серпня на сайті Міністерства інфраструктури оприлюднено проєкт наказу "Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги". Згідно з ним, міністерство пропонує зробити уніфікацію тарифів на перевезення порожніх вагонів незалежно від виду перевезення, вантажу, який перевозився у вагоні до вивантаження. Так, наразі тариф на перевезення порожнього вагона після вивантаження вантажу першого класу становить 1533 грн; другого класу – 2 326 грн; третього класу – 3 730 грн. Наказом же пропонується встановити єдиний тариф у 2 326 грн.

Як зазначають експерти, найбільше постраждає енергетика та будівна галузь.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти