Те, що штрафи для "євробляхерів" відстрочили, добре не для всіх. Тому що немає ніяких гарантій, що вони не попросять ще більших поступок через півроку, вважає Руслан Соболь, глава Асоціації малого і середнього бізнесу.
"Ті, хто хотів розмитнити, вже це зробив, коли закон це дозволяв. А постійно йти на поступки – це продовжувати збільшувати екологічну проблему. Дуже багато автомобілів на Єврономер не мають права пересуватися по дорогах Європи, звідки їх привезли. Справа в тому, що з досягненням певного віку в Європі належить здавати автомобіль на утилізацію. А деякі продають їх українцям. Навіть за українськими екологічними стандартами вони приносять більше шкоди ", – говорить Руслан Соболь.
Зараз, за даними "Єврокар", середній вік парку легкових автомобілів в Україні становить уже 22,2 роки. Це вдвічі більше у порівнянні з країнами в ЄС (11,1 років). В антирейтингу найстаріших автопарків світу нас випереджає тільки Куба.
Що відбувається на ринку авто на єврономерах, читайте в нашому матеріалі "Штрафи або нові поступки: що чекає господарів евроблях після Нового року".
Нагадаємо, Верховна Рада прийняла в другому читанні законопроект про внесення змін до Митного кодексу, і відстрочила до 31 грудня 2019 року штрафи за "евробляхи". Але з 22 серпня і до прийняття закону на власників "евроблях" складали протоколи , Так як офіційної відстрочки в цей період не було. Детальніше про те, як ловили і штрафували "бляхерів" – у нашому сюжеті: