В Україні часто можна зустріти оголошення про продаж речей світових брендів по 20 гривень за одиницю. Або – зі знижкою 50%. Чи варто вірити таким пропозиціям? "Сьогодні" дізналися, коли і де дешевше купувати одяг і взуття.
Наші кореспонденти пройшлися магазинами з досвідченими покупцями і знайшли дієві методи економії в сезон великих сум у платіжках за комунальні послуги.
"Щоб добре одягатися, не потрібно мати багато грошей – потрібно мати хороший смак", – пояснює киянка Ольга Мартинюк.
Ольга знає, як одягнутися з мінімальним бюджетом.
"Ось, прошу – секонд-хенд. Гарне пальто, стильне", – показує вона свій одяг.
Одяг, який сьогодні на Ользі, коштує близько 500 грн. Але киянка переконує – вистачить і сотні гривень.
"Однією з моїх найуспішніших покупок були джинси відомого, подіумного, популярного світового бренду. Коштували вони 15 грн. Тоді як їхня вартість на ринку – 300 доларів", – говорить Мартинюк.
Час знижок, сезонні розпродажі і дні перед оновленням товару – вдалі для покупок. Але найважливіше – шукати уважно.
"Більшість ховають речі на випадок, коли ціна стане дешевшою, тому я вам раджу дуже активно шукати", – розповідає дівчина.
Сезонні знижки дісталися й до речових ринків. Тут цінники – на будь-який смак і гаманець. Є й відомі бренди, і речі вітчизняних фабрик. За светр просять не більше 500 грн, але можна виторгувати дешевше. У підсумку нам пропонують забрати річ за 450 грн.
"Якщо навіть дорого, я людині можу поступитися, щоб людина до мене ще прийшла", – пояснює одна з продавчинь.
"А скільки можете поступитися?"
"500-600 гривень".
"Ого!"
"Чесно", – обіцяє продавець.
Хвалиться економною покупкою і киянка Ксенія Середа.
"Така баєчка, гарна, тепла. Чобітки від українських дизайнерів придбала для себе і для сестри. Вони коштували спочатку майже 4000 гривень. Я почекала знижку – в лютому ціна впала на 20%. Але оскільки я брала дві пари – то у мене вийшли дві пари по 3000 гривень. Тобто заощадила я добре", – говорить вона.
"Червоні цінники" в торгових центрах закликають придбати одяг за спеціальною ціною. Найбільші знижки – у міжсезоння, наприкінці зими і літа.
"Починаються знижки з дуже великих відсотків – мінімум 50%, – говорить директор одного з київських магазинів Дмитро Матвійчук.
"Завищуєте цінники до цього?" – запитуємо ми.
"Ні", – стверджує він .
Знижки до 30% з'являються до свят і до днів народження торгових центрів. Професійний шопер радить звертати увагу не на відсотки, а на фасон, який підходить покупцеві.
"Поняття "модна річ" – відносне. Головне, щоб вона тобі подобалася, щоб тебе влаштовувала її якість", – пояснює стиліст Рост Дікой.
Тому і стилісти, і модники запевняють – неважливо, де купувати одяг і скільки він коштує. Головне, щоб людині в ньому було зручно.
Раніше новини "Сьогодні" повідомляли, як вибрати гарну річ у секонд-хенді і позбутися неприємного запаху: