Після відновлення відносин Росії з Туреччиною цей напрям знову стало популярним серед туристів з РФ. За три дні продажів організованих турів ця країна змогла повернутися на місце лідера за кількістю реалізованих путівок, зайнявши до 35% обороту турагентів, пише "Коммерсант".
Так, на наступний день після скасування мораторію на продаж організованих турів до Туреччини туроператори почали продавати пакети в цю країну. Можливість відновити продажу пакетних турів до Туреччини після семимісячного перерви у туроператов і турагентів з'явилася в минулу п'ятницю.
До введення мораторію Туреччина була найпопулярнішим літнім туристичним напрямком. За даними Ростуризму, в 2015 році країну відвідали 3,46 млн осіб, 10% від загального числа тих, хто виїхав за кордон мандрівників.

Представник компанії "ОнлайнТур" Ігор Блінов розповідає, що вже на початку п'ятниці частка Туреччини склала 6,7% в загальній структурі продажів, в суботу – 38,8%, в неділю – 35,6%. Але, продовжує він, через наявність в пакеті регулярних, а не чартерних перевезень ціна туру вище в середньому на 40%, ніж рік тому.
За словами Анни Підгорної, туроператори готові відновити чартерну програму, але це можливо після офіційного рішення Росавіації. Про це ж говорить і представник AZUR air Анастасія Матюшина. Подальше розширення географії і частоти польотів буде залежати від попиту на туристичному ринку.
Основною проблемою для туроператорів після відкриття Туреччини можуть стати масові перебронювання вже викуплених путівок. Так, туристи, що купили раніше путівки в Туніс і Грецію, тепер хочуть замінити їх турами до Туреччини, відзначили відразу кілька турагентів. Ця ситуація була очікуваною, говорить виконавчий директор АТОР Майя Ломідзе, додаючи, що реальних перебронюванням буде небагато. "Клієнти втратять гроші на штрафи, це невигідно", – пояснює вона.
Інтерес до Туреччини почав різко зростати і серед самостійних мандрівників, зазначають в Aviasales, де з вівторка зафіксували зростання на 30% запитів на перельоти Москва – Анталья і на 25% – до Стамбулу. Але продажу поки залишилися на рівні передувала тижні. Схожу статистику наводять в Momondo.
"Особливий сплеск числа запитів ми помітили 27 і 28 червня: в понеділок квитки до Туреччини стали шукати на 59,67% частіше стосовно до неділі, у вівторок попит виріс ще на 21,22%", – додає представник Momondo Ірина Рябовол.
У Skyscanner на цього тижня відзначили збільшення числа пошукових запитів в 2,3 рази. Помітили зростання і продавці квитків. Так, за словами гендиректора Biletix Олександра Сизинцева, кількість пошуків по Туреччині збільшилася на цьому тижні на 19% порівняно з початком місяця, але показник все одно залишається на 25% нижче, ніж рік тому.
Читайте також:
- Кривавий теракт в аеропорту Стамбула у вівторок забрав життя 45 людей
- Медведєв: РФ не буде підлаштовувати свою економіку під інтереси інших країн
- Тупик після Brexit, теракт в Туреччині і візит Папи: підсумки тижня в світі
- Двоє з трьох смертників, які влаштували теракт в Стамбулі, виявилися росіянами – ЗМІ